یک فعال سیاسی: انتخابات بیانگر سهیم بودن ملت در اداره امور کشور است

شهرکرد – ایرنا - یک فعال سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد اما راه‌حل رفع این مشکلات شرکت نکردن در انتخابات نیست و انتخابات بیانگر سهیم بودن ملت در اداره امور جامعه و تصمیم‌گیرنده اصلی برای سرنوشت کشور خود مردم هستند.

بهزاد بیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به این فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: شرکت نکردن در انتخابات نه تنها مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل نمی‌کند بلکه بر مشکلات جامعه نیز می‌افزاید و در این شرایط آنچه وظیفه مردم است حضور پرشور در صحنه و انتخاب آگاهانه است.

قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی با حضور مردم در انتخابات

دبیر مجمع نخبگان انقلابی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران در عرصه انتخابات، قدرت نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و به رخ جهانیان می‌کشاند.

بیگی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب دیده شدن هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید این سرزمین است می‌شود.

وی اظهار داشت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات ثابت می‌کند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی برخوردار است و این پشتوانه موجب تقویت موقعیت نظام جمهوری اسلای در سطح بین‌الملل و در منطقه خاورمیانه می‌شود.

این فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات نمادی از جمهوریت نظام است و به فرموده رهبر معظم انقلاب برگزاری انتخابات‌های مختلف از دیکتاتوری در جامعه جلوگیری می‌کند.

بیگی با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات گفت: دشمن برای ضربه‌زدن به انقلاب و اینکه اعلام کند انقلاب اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار نیست در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این دوره از انتخابات است.

فعال سیاسی استان تاکید کرد: تنها راه انتقام گرفتن خون شهدا از دشمنان، حضور پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری است.

بیگی تاکید کرد: ملت ایران ملتی آگاه و فهیم هستند و به فضل‌الهی با حضور پررنگ خود در عرصه انتخابات تودهنی محکمی به دشمن می‌زنند.

حضور حداکثری؛ لازمه داشتن مجلس قوی

دبیر مجمع نخبگان انقلابی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای داشتن مجلس قوی حضور حداکثری مردم ضروری است، گفت: هر چه نمایندگان در مجلس از آرای بیشتری برخوردار باشند بهتر امکان مطالبه‌گری دارند.

وی انقلابی، مردمی و اخلاق‌مداری را از شاخصه‌های یک نماینده تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتخاب خبرگان یک جامعه

این فعال سیاسی استان با تاکید بر اهمیت مجلس خبرگان گفت: مردم در یک همه پرسی، خبرگان یک جامعه را برای انجام وظایف مهمی انتخاب می‌کنند.

به گفته بیگی، خبرگان رهبری افزون بر اینکه مرجع تعیین‌کننده رهبری در جامعه به شمار می‌روند به گفته رهبر معظم انقلاب می‌توانند زبان گویای مردم برای بیان مطالبات آن‌ها به مسوولان باشند.

وی تاکید کرد: بر همین اساس مردم هم از بین نامزدهای ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری فرد اصلح را انتخاب کنند.

تبلیغات اخلاق مدارانه؛ اصل مهم برای نامزدهای انتخابات

فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری گفت: تبلیغات اخلاق‌مدارانه مهمترین اصلی است که باید مورد توجه نامزدهای انتخابات قرار گیرد.

بیگی با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق در بحث انتخابات اظهار داشت: تخریب نامزدهای دیگر نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه موجب ریزش آرا نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد: روشن‌گری مهمترین وظیفه دانشگاه در زمان انتخابات است

یک فعال سیاسی : حضور پر شور مردم درعرصه انتخابات پشتوانه‌ نظام است

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha