افتضاحی دیگر برای اسرائیل/ هرتزوگ، نویسنده مصری را از فرماندهان حماس معرفی کرد!

تهران - ایرنا - در یک رسوایی جدید، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم اشغالگر اسرائیل در کنفرانس امنیتی مونیخ «محمد الزهار» از فرماندهان جنبس حماس را به عنوان نویسنده کتاب «پایان یهود» معرفی کرد.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا به نقل از پایگاه خبری «عربی ۲۱»، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم اشغالگر اسرائیل در کنفرانس امنیتی مونیخ، دو کتاب با موضوع «پایان یهود» عرضه و ادعا کرد که نویسنده آن «محمود الزهار» از فرماندهان حماس بوده و این دو کتاب در جریان جنگ غزه به دست نظامیان رژیم صهیونیستی افتاده است.

هرتزوگ هر دو نسخه از کتاب را به شرکت کنندگان در کنفرانس امنیتی مونیخ به عنوان مدرکی دال بر قصد حماس برای هدف قراردادن یهودیان و نابودی آنها ارائه داد.

رئیس رژیم صهیونیستی با هدف تحریک شرکت کنندگان در کنفرانس امنیتی مونیخ علیه حماس ادعا کرد که در این کتاب، جنبش حماس روش هایی را برای نابودی یهودیان به ساکنان نوار غزه آموزش می دهد، اما رسوایی این بود که کتاب هیچ ربطی به حماس ندارد.

رییس رژیم صهیونیستی در حالی این ادعا را مطرح کرد که کتاب «پایان یهود»، متعلق به یک نویسنده مصری به نام «ابوالفداء محمد عزت محمد عارف» است که آن را در سال ۱۹۹۰ میلادی نوشته و در جده عربستان چاپ شده است و نویسنده این کتاب هیچ ارتباطی با جنبش حماس ندارد.

جالب اینجاست، کتابی که هرتزوگ ارائه کرد در کتابخانه مرکزی رژیم صهیونیستی نگهداری و یکی از آثار آن محسوب می‌شود و برای مطالعه و مشاهده در تالارهای این کتابخانه موجود است.

خبرنگار پایگاه خبری «عربی ۲۱» که به وب‌سایت کتابخانه مرکزی رژیم اسرائیل مراجعه کرده، متوجه شده که کتاب یاد شده از قبل در آنجا وجود داشته و دارای کارتی است که جزئیات و اطلاعات نویسنده، سال انتشار و جایی که چاپ شده بر روی آن نوشته شده است.

برای کسانی که قصد دارند در داخل کتابخانه کتاب یاد شده را ببینند و بخوانند علاوه بر کارتی که حاوی اطلاعات نویسنده است جزوه کوچک مقوایی (بروشور) درباره آن وجود دارد.

بر اساس آنچه در تارنمای رسمی کتابخانه مرکزی رژیم اسرائیل آمده است، بیشتر آثار نویسنده مصریِ این کتاب که درباره یهودیان نوشته شده در این کتابخانه موجود است.

بنابر آخرین اعلام وزارت بهداشت غزه، بر اثر جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۲۸ هزار و ۷۷۵ فلسطینی شهید و ۶۸ هزار و ۵۵۲ نفر دیگر نیز مجروح شده اند و حدود ۸۰ درصد این منطقه در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی ویران شده است. مقامات تل آویو سعی دارند با حضور در نشست های بین المللی و دروغ پردازی توجه جهانیان را از جنایت صورت گرفته در نوار غزه و ادامه آن منحرف کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha