۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85390336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه گناوه: معلمان با روشنگری زمینه حضور مردم را در انتخابات فراهم کنند

گناوه - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه گفت: معلمان و دانش‌آموزان به عنوان ۲ قشر تأثیرگذار در جامعه با روشنگری و جهاد تببین، زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور روز یکشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نماد مردم‌سالاری دینی متعدد در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای برگ زرینی در تاریخ این نظام سیاسی است.

وی مشارکت گسترده را در انتخابات یازدهم اسفند ضروری دانست و تصریح کرد: همه بسیجیان از جمله فرهنگیان و دانش‌آموزان وظیفه داریم مردم را به حضور گسترده در انتخابات ترغیب کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه با بیان اینکه مشارکت قوی در انتخابات، امنیت پایدار را فراهم می‌کند، گفت: حضور دشمن شکنانه مردم در پای صندوق های رای ضامن بقای انقلاب اسلامی و تقویت آن است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه شور و شعور مردم بنا و نهال آن با خون شهیدان آبیاری شده است و باید این انقلاب را حفظ و دستاوردهای آن را تبیین کرد.

حاجی پور اظهار کرد: دست اندر کاران تعلیم و تربیت شهرستان سپاه را کمک کار خود تلقی کرده و در سایه وحدت، همدلی، هم افزایی و تعامل سازنده با سعه صدر و آرامش برای پیشبرد اهداف و امور خود طی طریق کنند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: سپاه و بسیج شهرستان آمادگی دارد تا آموزش و پرورش را در انجام رسالت سنگینی که برعهده دارد کمک و همراهی کند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه از شهامت و دلاوری‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی تقدیر کرد و افزود: ائتلاف آموزش و پرورش با سایر ارکان نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش ضروری و اجتناب ناپذیر است و بر همین اساس حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آموزش و پرورش به عنوان یک اصل ارزشمند و اساسی مورد توجه قرار دارد.

ضرغام مردانی بیان کرد: حضور واحد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش و همکاری بسیار مؤثر و تنگاتنگ بین سپاه و آموزش و پرورش این شهرستان بسیار چشمگیر و مطلوب است.

وی گفت: این همکاری در برنامه‌های مؤثر و عالی تربیتی از جمله اردوی معنوی راهیان نور به وضوح مشهود و محسوس و تحولات عمیقی را در تعداد زیادی از دانش آموزان ایجاد کرده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲۱ هزار دانش آموز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha