افزایش ۲۹ درصدی مراجعه مردم به میادین میوه و تره‌بار پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه نسبت به سال گذشته مراجعات مردم به میادین میوه و تره‌بار ۲۹ درصد افزایش پیدا کرده است،گفت: این استقبال بخاطر تفاوت قیمت محسوس محصولات عرضه شده در این اماکن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی بختیاری زاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران افزود: یکی از اهداف سازمان میادین میوه و تره بار در دوره جدید مدیریت شهری، توسعه کمی بازارها و افزایش سطح دسترسی شهروندان تهرانی به خدمات این سازمان است.

وی با بیان اینکه در میادین شهرداری میوه ۴۷ درصد و مواد پروتئینی ۵۵ درصد از سطح شهر ارزان‌تر است، از هدف گذاری شهرداری تهران برای ایجاد ۱۰۰ بازار میوه و تره بار جدید در محلات فاقد این معیار خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این هدف گذاری در صدمین پویش امید و افتخار ۲۲ بازار افتتاح شد که ۲۰ بازار به صورت احداثی و ۲ بازار به صورت توسعه سطح خدمات بود.

بختیاری زاده ادامه داد: بنا داریم تا در محلاتی که فاقد میادین میوه و تره بار هستند و در راستای ویژگی‌ جمعیتی هر محل، بازارچه‌هایی احداث کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان میادین یکی از اهداف خود را دسترسی مردم به کالای با کیفیت و با قیمت متعادل قرار داده است، اضافه کرد: فروش اینترنتی محصولات میادین میوه و تره بار نیز یکی دیگر از برنامه‌های در دست اجرای این سازمان است.

بختیاری زاده گفت: معضل کمبود زمین مناسب یکی از مشکلات ما برای احداث بازار است بنابراین به فکر فروش مجازی در بستر وب افتادیم بر این اساس قسمتی از سامانه شهرزاد به سازمان میادین تخصیص داده شد و می‌توانیم ادعا کنیم در سطح شهر تهران شهروندان می‌توانند کالای با کیفیت تره بار را در خانه دریافت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha