فرماندار ملارد : مردم باحضور پرشور درپای صندوق های رای افتخار دیگری خلق می کنند

 ملارد - ایرنا- سرپرست فرمانداری ملارد گفت : حضور همیشگی مردم در روز ۱۱ اسفند و در پای صندوق های رای یکبار دیگر به نمایش گذاشته می شود و صفحه زیبایی در دوران انقلاب اسلامی خواهند گشود و افتخار دیگری خلق میکنند .

به گزارش ایرنا، امین اسدی روز یکشنبه در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان خاطرنشان کرد: مردم به معنای واقعی کلمه ارباب رجوع هستند که باید تکریم شده و با افتخار و عزت با آنها برخورد شود . یکی از شاخص های ارزیابی مدیران در پایان سال نوع برخورد با مردم و همچنین همکاری در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند است .

سرپرست فرمانداری ملارد با اشاره به اینکه برخی درخواست های مردم از بدیهیات هستند و نیاز به اعتبار و هزینه های سنگین ندارد گفت: با همت و دلسوزی می توان آنها را مرتفع کرده و انرژی و وقت خود را صرف کارهای بزرگ و ماندگار کرد.

فرماندار ملارد : مردم باحضور پرشور درپای صندوق های رای افتخار دیگری خلق می کنند

اسدی از مدیران دستگاههای دولتی خواست تا نظام مسایل مربوط به اداره خود را تهیه و از اقدامات سلبی در آستانه انتخابات حتی الامکان بکاهند .

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت : چنانچه مدیران برای گره گشایی از مشکلات مردم با شجاعت و پاکدستی عمل کنند قابل دفاع خواهد بود .

نماینده عالی دولت در ملارد گفت : در شهرستان ملارد که نیازمند خدمت و رسیدگی مضاعف است با مدیرانی که خود را محدود به ساعات اداری بکنند به نتیجه نخواهیم رسید و تلاش شبانه روزی مسئولان مورد انتطار است . ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی ،محدود نکردن خود به محدوده های جغرافیائی و اداری در خدمات رسانی به مردم ، نشر اخبار امیدآفرین و پرهیز از یاس پراکنی و پیگیری مصوبات جلسات بعلاوه تقویت ساختار اداری و امکانات ادارات از دیگر توصیه های سرپرست فرمانداری ملارد خطاب به مدیران دولتی این شهرستان بود .

وی در ادامه از حق شناسی و دشمن شناسی مردم ملارد برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: بغض و کینه دشمنان از انقلاب هم بخاطر همین حمایت و حضور همیشگی مردم است که در روز ۱۱ اسفند و پای صندوق های رای یکبار دیگر به نمایش گذاشته می شود .

فرماندار ملارد همکاری و استفاده از ظرفیت همه دستگاهها برای برگزاری انتخابات پرشور را مطابق قانون دانسته و یادآور شد: این امکانات با هماهنگی ستاد انتخابات برای پرشور کردن انتخابات باید باشد و چنانچه نامزدی هم درخواست کرد باید بصورت عادلانه و یکسان در اختیار همه آنها قرار گیرد .

اسدی تصریح کرد: برای ما تحقق چهار مولفه اصلی مدنظر رهبری در انتخابات مهم است نه اینکه چه کسی رای بیاورد و مدیران سعی کنند در این ایام ذره ای به اعتبار دستگاهها و نهادهای دولتی خدشه وارد نشود .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha