کسب پیروزی نهایی در گرو توجه به اقوام مختلف است

اصفهان – ایرنا- نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اصفهان گفت: آنچه ما را به پیروزی نهایی می‌رساند توجه مطلوب به اقوام و اقشار مختلف اعم از فرهنگیان، دانشگاهیان، زنان و جوانان است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله مصطفی حسناتی نجف‌آبادی روز یکشنبه در برنامه تبلیغات انتخاباتی خود از سیمای اصفهان با بیان‌اینکه این استان مجموعه‌ای از کل اقوام را دربردارد، افزود: اگر وحدت، همدلی و صفا بین همه باشد، به یقین پیروزی، قطعی و حتمی است.

وی ادامه داد: در اسلام، مردم نقش اصلی را برعهده دارند و این امر مهمی است که در همه موارد، مردم اصل و ریشه کار هستند.

آیت‌الله حسناتی نجف‌آبادی یادآور شد: در قرآن خطاب به پیامبر آمده است که «خداوند تو را با ۲ چیز یکی با امدادهایش و دیگری بوسیله مردم یاری کرد» و این نشان می‌دهد که مردم در ردیف امدادهای الهی نقش دارند و خدای سبحان اراده کرده است که امت اسلام و جبهه حق را با یاری خود و بوسیله مردم و مومنان پیروز کند.

وی تصریح کرد: هر کجا مومنان در میدان باشند، حق، عدل، پاکی، صفا و نصرت وجود دارد.

کسب پیروزی نهایی در گرو توجه به اقوام مختلف است

نامزد انتخابات مجلس خبرگان با اشاره به اینکه همه رده‌ها و اعضاء در جامعه اسلامی طبق قانون اساسی بدست مردم انتخاب می‌شوند، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی برخلاف نظام‌های دیگر دارای‌ مُترقی‌ترین قوانین است و در قانون اساسی ما به زیبایی در همه جا، حضور مردم از شورای اسلامی روستاها تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری در نظر گرفته است.

وی افزود: مردم در پیاده‌شدن احکام و حدود خدا، اجرای عدالت، حفظ کشور، امنیت و در مباحث اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نقش اصلی را برعهده دارند و امید است مسوولان ما در همه رده‌ها این جایگاه با عظمتِ مردم را باور کنند.

آیت‌الله حسناتی نجف‌آبادی تاکید کرد: اگر در همه بخش‌ها به مردم توجه کنیم مشکلات کشور نیز براحتی حل خواهد شد چراکه اگر به تاریخ ۵۰ ساله کشورمان بنگریم، می‌بینیم که انقلاب ما زمانی پیروز شد که مردم به میدان آمدند و در دوران دفاع مقدس هم حضور مردم، پیروزی را نصیب ما کرد.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی هر کجا مردم حضور یافته‌اند، دشمن شکست خورده و پیشرفت حاصل شده است.

نامزد مجلس خبرگان رهبری گفت: اکنون شاهد پیشرفت‌های خوبی در صحنه‌های مختلف کشورمان هستیم که باید شاکر آن باشیم اما در کنار آن ضعف‌ها و کمبودهایی بویژه در مسائل اقتصادی، معیشتی، مباحث فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی نیز وجود دارد که اگر در این موارد هم شهروندان را به صحنه آوریم و فاصله بین مردم و مسوولان برداشته شود، به یقین کسب پیروزی‌ها نیز سرعت پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان یک استان زرخیز با تاریخ بسیار باعظمت، صنعت، هنر و حوزه علیمه قوی در گذشته و اکنون است که بار بزرگی را از دوش کشور برمی‌دارد از این رو مردم شریف این خطه قابل تعظیم، تکریم و تقدیر هستند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله مصطفی حسناتی نجف‌آبادی متولد سال ۱۳۳۶ در نجف‌آباد است و از سال ۱۳۸۰ بعنوان امام جمعه، مُدرس حوزه، استاد فقه و اصول حوزه‌های علمیه و موسس مراکز فرهنگی تربیتی حوزوی این شهر فعالیت دارد.

وی در سال‌های اولیه دفاع مقدس، فرماندهی سپاه شهرستان نجف‌آباد را بر عهده داشت؛ نمایندگی دفتر ولی فقیه در دانشگاه کاشان نیز از دیگر سوابق آیت‌الله حسناتی است.

٣٧ نفر در استان اصفهان به‌ منظور تصدی پنج کُرسی مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ١٣ نفر تأیید شدند و با تغییر حوزه ۲ نفر از آنها، اکنون ١١ داوطلب در این انتخابات حضور دارند.

تبلیغات این دوره از انتخابات مجلس خبرگان از چهارشنبه ۲۵ بهمن امسال آغاز شد و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha