ورزشکاران در مشارکت حداکثری انتخابات نقش موثری دارند

تایباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تایباد گفت: ورزشکاران و قهرمانان در خلق حماسه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو سهم و نقش موثری دارند.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز یکشنبه در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان تایباد افزود: قهرمانان، ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی و پیشکسوتان جایگاه ویژه ای در بین آحاد مردم به خصوص جوانان و نوجوانان دارند که باید از این ظرفیت برای دعوت آنها در انتخابات استفاده کرد.

وی ادامه داد: ورزشکاران با حضور گسترده خود در همه عرصه ها نقش آفرینی کرده اند و در میدان انتخابات نیز یک بار دیگر روحیه قهرمانی و پهلوانی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

سرپرست فرمانداری تایباد اظهار کرد: دشمن همچون دوره های گذشته به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات است، همه ما باید با بینش و آگاهی همه ترفندهای آنها را خنثی کنیم و بار دیگر صلابت کشور را برای همه به اثبات برسانیم.

وی گفت: همه ما به نوعی در برگزاری انتخاباتی سالم و مشارکت بالا سهمی داریم، بدون شک انتخاباتی گسترده هجمه های شوم دشمنان را خنثی می کند که این خود نمایانگر اقتدار ملت ایران است.

شیردل بیان کرد: با حضور در انتخابات و انتخاب فردی اصلح هم مردم در قانون‌گذاری مشارکت دارند و هم با تشکیل یک مجلس قوی برای چهار سال آینده کشور بهترین تصمیم‌ها گرفته خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و نامزدهای انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در این مراسم از ورزشکاران و هیات های ورزشی برتر تایباد در مسابقات دهه مبارک فجر این شهرستان تجلیل شد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد، به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha