نعمت‌زاده: امیدوارم زحماتم‌ نتیجه بدهد/ تمرکزم‌ به کسب سهمیه المپیک معطوف است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش تکواندو ایران، گفت: در سال‌های اخیر زحمات زیادی کشیدیم که امیدوارم با کسب سهمیه المپیک پاریس همراه شود.

مبینا نعمت‌زاده قهرمان وزن ۵۳- کیلوگرم جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو که به میزبانی کشورمان برگزار شد، امروز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: مبارزات سنگینی را پشت سر گذاشتم و در فینال هم توانستم با شکست غزل سلطانی به مدال طلا دست یابم. با حضور در این مسابقات برای رقابت‌های کسب سهمیه المپیک به میزبانی کشور چین در اسفند ماه سال جاری آماده می‌شوم. حضور در این رویدادها در حفظ آمادگی‌ام برای درخشش در کسب سهمیه موثر خواهد بود.

نعمت زاده افزود: ۲۵ اسفند باید در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس حاضر باشم و از همه می‌خواهم که دعا کنند تا دست پر و با سهمیه المپیک پاریس به کشور باز گردم.

ملی‌پوش جوان تکواندو ایران، بیان کرد: در این سال‌ها زحمات زیادی کشیدیم که امیدوارم با کسب سهمیه المپیک پاریس همراه شود. حتی می‌توانستم‌ از طریق رنکینگ سیستم به المپیک برسم که کمی بدشانس بودم.

وی در خصوص انتخاب شدنش از سوی فدراسیون برای‌ حضور در انتخابی المپیک در سطح قاره آسیا، گفت: خیلی به سهمیه نزدیک بودم و اکنون باید از این فرصت استفاده کنم و با رسیدن به المپیک، جواب اعتماد فدراسیون را بدهم.

نعمت‌ زاده ادامه دارد: بانوان ورزشکاران ایران توان فنی بالایی دارند. اکنون فقط تمرکزم‌ به کسب سهمیه معطوف است و چنانچه به این مهم برسم، هدف بعدی رسیدن به موفقیت در پاریس خواهد بود.

گفتنی است، تکواندوی ایران به ۲ سهمیه المپیک توسط ناهید کیانی و مهران برخورداری دست یافته است. مبینا نعمت‌زاده‌ و آرین‌ سلیمی نیز در مسابقات گزینشی در سطح آسیا که اواخر اسفندماه در چین برگزار می‌شود، روی شیاپچانگ می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha