فرمانده پدافند هوایی شمال شرق: دشمن به قدرت بازدارندگی ایران اذعان دارد

مشهد-ایرنا- فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال ‌شرق ارتش گفت: ایران اسلامی یک ارتش منسجم‌ و قدرتمند در منطقه دارد، تمام کشورهایی که از ابتدای انقلاب بساط شرارت و دشمنی را با انقلاب اسلامی داشتند، اذعان دارند که ایران در چند دهه اخیر قدرت بازدارندگی پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ محمدرضا معصومی روز یکشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و وابستگان منطقه شمال شرق ارتش افزود: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح امروز آشکار و مشخص است، بخش عمده‌ای از آن مرهون تلاش‌های بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال ‌شرق ارتش ادامه داد: پس از انقلاب، دشمن فکر می‌کرد با نبود ارتشی منسجم قطعا این نهال نوپا از جای کنده خواهد شد.

وی افزود: پیشکسوتان ارتش با ایثار و فداکاری خود به تمام دنیا ثابت کردند که محاسبات در کاغذ انجام می‌شود و در عمل چیز دیگری است.

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق: دشمن به قدرت بازدارندگی ایران اذعان دارد

سرتیپ معصومی اظهار کرد: نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) و به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است. بخش عمده ای از امنیت پایدار سطح کشور و منطقه، مرهون سربازان گمنام است.

وی با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات و توصیه مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: مردم با شرکت پرشور در انتخابات، بار دیگر خط بطلان بر یاوه گویی‌های دشمن خواهند کشید.

آیین تجلیل از پیشکسوتان و وابستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در محل مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha