فراخوان ایرنا برای معرفی برنامه‌های داوطلبان انتخابات مجلس در استان کرمان

کرمان - ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در اقدامی با هدف ایجاد زمینه مناسب برای معرفی عادلانه نامزدهای انتخاباتی از داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان کرمان دعوت می‌کند تا برای اعلام برنامه‌های انتخاباتی خود از طریق این رسانه هماهنگی‌های لازم را با این خبرگزاری انجام دهند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، به منظور پرهیز از جانبداری و رعایت عدالت برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، به هر کدام از نامزدها فرصت برابر به مدت ۱۵ دقیقه برای تبیین برنامه‌های ملی در حوزه قانونگذاری (پنج دقیقه)، اعلام برنامه‌های محلی برای حوزه انتخابیه (پنج دقیقه) و معرفی سوابق (پنج دقیقه) داده می شود.

نامزدهایی انتخابات در هفت حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی در استان کرمان و داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان که تمایل به ارائه برنامه های خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی دارند، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه سوم اسفند با شماره تلفن های ۳۲۴۴۳۵۱۶ و ۳۲۴۴۳۵۱۷ تماس بگیرند و برای حضور در ایرنا اعلام آمادگی کنند، تا زمان تعیین شده به آنان اعلام شود.

نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه جنوب کرمان می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۴۳۳۱۰۰۷۲ دفتر خبرگزاری ایرنا در جیرفت آمادگی خود را اعلام کنند.

استان کرمان ۱۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی و سه کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha