دادستان همدان: شهرداران موظف به آماده سازی مکان‌های رایگان برای تبلیغات نامزدها هستند

همدان- ایرنا- دادستان همدان گفت: شهرداران موظف به آماده سازی مکان‌های مناسب و رایگان برای تبلیغات محیطی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی موقر یکشنبه شب افزود: در راستای بهره مندی همه نامزدها از امکانات، آن هم به طور مساوی و عادلانه در تبلیغات انتخاباتی، شهرداران موظف به فراهم سازی مکان های مناسب به صورت رایگان برای تبلیغات محیطی همه نامزدها هستند.

وی تاکید کرد: بنابراین همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌توانند در زمان مجاز فعالیت تبلیغات از امکانات فراهم شده از سوی شهرداری برای تبلیغات محیطی به صورت رایگان بهره مند شوند و شهرداران حق دریافت هیچ گونه وجهی از نامزدها را ندارند.

دادستان همدان افزود: انتظار می رود نهادها و دستگاه های متولی در برگزاری جلسات و نشست های تبیینی در حوزه انتخابات بهتر و بیشتر وارد عرصه شده و شهرداری ها فضای شهری را مهیای این نشاط انتخاباتی کنند.

به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha