هاشمی: لیگ تکواندو پشتوانه‌سازی کرده/ انتظارمان، موفقیت تکواندو در المپیک است

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با تمجید از لیگ تکواندو که پشتوانه‌های زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است، گفت: امیدواریم هم تکواندو سهمیه بیشتری بگیرد و هم در المپیک حضور موفقی داشته باشد.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و استاندارهای لازم یک رقابت بین‌المللی را داشت. از هادی ساعی و اصغر رحیمی، رئیس و دبیر فدراسیون و سایر همکارانشان تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه این مسابقات امتیازاتی برای کسب سهمیه داشت، استقبال خوبی از آن شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه تکواندو لیگ معتبری دارد، شاهد هستیم که پشتوانه‌های بسیار خوبی برای این رشته وجود دارد و هیچ ورزشکاری در حاشیه امنیت به سر نمی‌برد. این حسن لیگ پویای تکواندو است و این می‌تواند یک الگو برای فدراسیون‌های دیگر باشد. هر فدراسیونی لیگ پویایی داشته باشد، می‌تواند تیم‌های ملی قدرتمندی را در اختیار بگیرد.

هاشمی همچنین درباره شرایط تکواندو برای کسب سهمیه المپیک هم با توجه به کسب ۲ سهمیه و همچنین معرفی ۲ ورزشکار دیگر برای حضور در مسابقات کسب سهمیه اظهار داشت: تکواندو یکی از سه رشته مدال‌آور ما است و امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد. با حضور هادی ساعی در راس فدراسیون که از مفاخر تکواندوی ایران و جهان است و تلاش کادر فنی و ملی‌پوشان، امیدواریم هم تکواندو سهمیه بیشتری بگیرد و هم در المپیک حضور موفقی داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha