۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹
کد خبر: 85391018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دهلران: جهاد تبیین نیازمند عزم مدیران برای روشنگری دستاوردها است

ایلام- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان مرزی دهلران گفت: جهاد تبیین نیازمند عزم جدی همه مدیران و مسوولان برای روشنگری و بیان خدمات و عملکردها در حوزه های مختلف برای ایجاد امید و نشاط در جامعه است.

به گزارش ایرنا، لطیف صادقی روز یکشنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین دهلران، اظهار کرد: تلاش و پیگیری های شورای اداری شهرستان و تعامل با شورای تامین در راستای خدمت به مردم، روند توسعه شهرستان را دوچندان کرده است.

فرماندار ویژه دهلران گفت: در این ۲ سال صدا و سیما استان برنامه های زنده و تبیینی زیادی در شهرستان اجرا کرده و نقش موثری در ایجاد فضای شور و نشاط و جهاد تبیین داشته است.

صادقی ارتقای سطح خدمت رسانی و به‌ویژه در حوزه راه را از مطالبات مردم این شهرستان دانست و اظهار کرد: ۶ پیمانکار در مسیر دهلران به مهران و اندیمشک مشغول فعالیت هستند و در موضوع اربعین نیز، دهلران یکی از مسیرهای پرتردد به سمت مرز مهران است و تسریع در طرح های راه سازی از ضرورت ها است.

وی به ظرفیت های دهلران اشاره کرد و گفت: از صندوق توسعه ملی یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به سد میمه تزریق شده که روند عملیات اجرایی این سد تسریع خواهد شد.

فرماندار ویژه دهلران به دغدغه مردم و مسوولان در خصوص پتروشیمی این شهرستان اشاره کرد و گفت: مجموعه پیگیری ها منجر به نتایج خوبی شده و مردم اطمینان داشته باشند که پتروشیمی دهلران فعال خواهد شد.

معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام نیز در این نشست با اشاره به ظرفیتهای دهلران و مرز آن گفت: مجموعه اقدامات و کارها، دهلران را بیش از گذشته در مسیر توسعه قرار داده است.

حامد شیرخدا تاکید کرد: مدیران باید در جهاد تبیین با احساس مسوولیت وارد عرصه شوند و به رسالتی که در این حوزه دارند عمل کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در نظم نوین جهانی دارای جایگاه ویژه ای است و دنیا به این مهم واقف است.

شیرخدا به دستاوردهای بین المللی، ملی و استانی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: جمهوری اسلامی دارای سوابق درخشانی است و امروز به برکت دستاوردهای مختلف در نظم نوین جهانی ایفای نقش می کند.

معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام رفع مشکلات مردم را دغدغه دولت ذکر کرد و گفت: دولت در حوزه اقتصادی اقدامات مهمی انجام و در دستور کار قرار داده و دیپلماسی اقتصاد محور از برنامه های مهم دولت است.

شیر خدا گفت: سرمایه گذاری خارجی از دیگر عملکردهای دولت است که نقش موثری در توسعه اقتصادی دارد.

وی اظهار کرد: دهلران در حوزه جهاد تبیین از بهترین قرارگاه های استان است و بخوبی در این حوزه عمل می کند.

معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بر ضرورت تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای موجب تقویت اقتدار نظام و ارتقای امنیت می شود.

به گزارش ایرنا، دهلران در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی استان ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha