۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۱۷
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85391022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد اکبر هستند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد اکبر هستند، گفت: این جهاد و ترویج فرهنگ شهدایی است که آرزو می‌کنیم در مسیر شهدا استوار و ثابت قدم باقی بمانیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری عصر یکشنبه در نشست صمیمی استاندار تهران با فرزندان رای اولی شهدا اظهار کرد: بر ما واجب است که به منظور پاسداری از خون این عزیزان بر حفظ انقلاب بکوشیم و این مهم با مشارکت در انتخابات محقق خواهد شد.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند شهدا ستاره‌های هدایت هستند و با این ستاره‌ها می‌شود، راه را پیدا کرد، افزود: شهدا سلطه بر قلب‌های پاک و بیدار دارند و تا قیامت عند ربهم یرزقون هستند.

جوهری با بیان اینکه در ایام پر از خیر و برکت ماه شعبان تصمیم گرفتیم میزبان فرزندان رای اولی شهدای عظیم الشان دفاع مقدس، مدافعین حرم و سلامت باشیم تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا، در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شنونده دغدغه‌ها و نقطه نظرات شما باشیم.

در این نشست فرزندان برخی شهدا پیرامون موضوع انتخابات و اهمیت شرکت در آن و انتخاب افراد کارآزموده و واجد شرایط نظرات خود را بیان کردند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha