معاون استاندار تهران: محدودیتی برای تامین کالای کالابرگ در استان نداریم

تهران بزرگ - ایرنا - معاون استاندار تهران با تاکید بر تهیه بلامانع کالاهای کالابرگی در استان تاکید کرد و گفت: در تامین کالاهای مشمول کالابرگ در استان هیچ محدودیتی نداریم.

به گزارش ایرنا، محمد علیمهری عصر یکشنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران افزود: تعداد فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ در این استان ۳۱ هزار و ۶۹۶ فروشگاه است که از این تعداد، ۱۴ هزار و ۸۰۲ در شهر تهران و ۱۶ هزار فروشگاه نیز در سطح شهرستان‌های استان فعال است.

وی با اشاره به ایام پیش رو (ماه مبارک رمضان و سال جدید و تعطیلات نوروز اظهار کرد: با توجه به نزدیکی این ایام و اهمیت بهره مندی مردم از اجناس با کیفیت ایرانی، ۹ نمایشگاه بهاره در شهر تهران و حداقل یک نمایشگاه در هر شهرستان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه به مدت ۱۰ روز برپا می‌شود.

علیمهری با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان، ادامه داد: اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان در تهران با متولی گری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ۴۰۰ بازارچه برای دسترسی آسان ویژه عموم مردم عرضه می‌شود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: البته این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها با متولی گری سازمان تعاونی روستایی، میوه با کیفیت و ارزان و با اختلاف قیمت حداقل ۴۰ درصد در اختیار مردم می‌گذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha