۳۸۰ نفر از اعضای هیات نظارت انتخابات گناباد و بجستان سازماندهی شدند

گناباد- ایرنا- رییس هیات نظارت حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: ۳۸۰ نفر اعم از نیروهای ستادی، رابطان، ناظران مسوول و ناظران برای اجرای صحیح و سالم انتخابات در این شهرستانها سازماندهی شده اند.

کاظم گلباف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی هیات نظارت این حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری در گناباد و بجستان افزود: تعامل بسیار خوبی بین هیاتهای نظارت و اجرایی انتخابات در این حوزه انتخابیه وجود دارد و از همه ظرفیتهای موجود برای بسترسازی جهت تحقق این امر استفاده می شود.

وی ادامه داد: هیات نظارت بر انتخابات گناباد و بجستان با همکاری کمیته پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی با پایش تمامی فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای مجلس در فضای مجازی و حقیقی اقدامات لازم را در صورت بروز تخلفات احتمالی انجام می دهد.

رییس هیات نظارت حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: برگزاری مناظره‌ها بین نامزدهای انتخاباتی نقش مهمی در ایجاد شور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد و باید از این ظرفیت بهره لازم را برد.

تعداد عوامل اجرایی و نظارتی دست اندرکار برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان ۲ هزار و ۸۰۰ نفر هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برگزار می شود.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و این ۲ شهرستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha