قهرمانان ورزشی همدان: کاستی ها و مشکلات دلیلی بر عدم مشارکت پرشور در انتخابات نیست

همدان- ایرنا- جمعی از قهرمانان ورزشی همدان در میزگرد ایرنا مطرح کردند که مشکلات و کاستی ها دلیلی بر عدم مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست و انتخابات پرشور و تشکیل مجلس قوی می توانند به حل مسایل و مشکلات کشور کمک کند.

به گفته آنان، اگرچه عملی نشدن برخی وعده‌های گذشته مسوولان و نمایندگان مجلس به ویژه در ساماندهی وضعیت اقتصادی مردم باعث دلسردی‌ها شده اما اقشار مختلف مردم آنجا که پای نظام و اقتدار ملی در میان باشد، اجازه بهره برداری منفی به دشمنان انقلاب نداده و حضوری پرشور در انتخابات یازدهم اسفند خواهند داشت.

دونده‌های ملی پوش و رای اولی همدان معتقدند مشکلات در همه عرصه‌ها وجود دارد و در همین ورزش دو ومیدانی هم کاستی‌ها فراوان است اما هرگز باعث نشده از خط موفقیت عبور نکنیم و درجا بزنیم.

یاسین گل محمدی و امیرمحمد رستمی که سابقه حضور در مسابقات آسیایی را دارند، به این مهم اشاره کردند که "رای ندادن" هیچ گونه ثمره‌ای برای آینده‌ای روشن نخواهد داشت بلکه فرصت سوءاستفاده را برای دشمنان فراهم می کند.

به گفته آنان، دشمنان انقلاب فقط به نظام جمهوری اسلامی مخالف نیستند بلکه هدف آن‌ها نابودی ملتی است که با وجود کم و کاستی‌ها، این چنین به کشورشان تعصب دارند و اجازه نفوذ خارجی‌ها را نمی‌دهد.

قهرمان ورزشی همدان: کاستی ها و مشکلات دلیلی بر عدم مشارکت پرشور در انتخابات نیست

مشکلات ما داخلی است و ربطی به بیگانگان ندارد، انتخاب اصلح به حل مشکلات کمک می کند

یاسین گل محمدی در این باره می‌گویدگفت: زندگی در این روزها سخت شده و مردم حق دارند ناراضی باشند، اما باید ریشه یابی کرد تا مسیر درست ایجاد شود نه اینکه با "رای ندادن" دچار اشتباهی دیگر شد.

وی اضافه کرد: همه از وضعیت موجود اطلاع دارند اما مهم اصلاح نواقص و مشکلات است تا بتوانیم با وحدت و همدلی از شرایط فعلی عبور کرده و به آرامش اقتصادی، معیشتی و ... برسیم.

گل محمدی ادامه داد: مهم‌ترین هدف نزد مردم باید انتخاب فرد اصلح باشد، یعنی اینکه با آگاهی کامل باید رای بدهیم و مجلس را به افرادی واگذار کنیم که مورد وثوق مردم بوده و از سوابق اجرایی خوبی برخوردار هستند تا بتوانند از مشکلات مردم گره گشایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند وعده‌ها عملی و برآورده شود، افرادی که نمی‌توانند به وعده‌ها و تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند، به نظرم حضورشان بی‌مورد است و باید صحنه انتخاباتی را ترک کنند.

این دونده ملی پوش نوجوانان خاطرنشان کرد: زندگی مردم در این روزها سخت شده و باید به آن‌ها حق داد و امیدوارم منتخبان جدید مردم در این دوره برای کشورشان موثرتر باشند.

وی افزود: اما در مجموع همه مشکلات موجود داخلی است و ارتباطی به بیگانگان ندارد و آن‌ها قطع به یقین برای ما دل نمی‌سازند، بنابراین باید بین خود حل و فصل کنیم و شروع دوباره در این مسیر نیز حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح است چرا که فرد اصلح توان حل مشکلات این کشور را دارد.

قهرمان ورزشی همدان: کاستی ها و مشکلات دلیلی بر عدم مشارکت پرشور در انتخابات نیست

رای می دهیم چرا که در قبال آینده کشور مسوول هستیم

امیرمحمد رستمی دیگر ملی پوش دو ومیدانی همدان نیز گفت: هیچ بیگانه‌ای برای منفعت مردم کشورمان قدم بر نمی‌دارد بلکه به فکر سود و بهره برداری خود است، باید در عین حال که مشکلات را به هر طریقی به گوش مسوولان می‌رسانیم، حضور حداکثری نیز در انتخابات داشته باشیم تا منتخبین مردم برای آینده کشور تصمیم‌گیری کنند نه دشنان بیگانه.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه مردم این است که با حضور پرشور در صحنه انتخابات، به فردی رای بدهند که از سوابق اجرایی درخشان برخوردار بوده و اجازه ندهند افرادی روی کار بیایند که عملکرد ضعیفی از گذشته داشته‌اند.

رستمی بیان کرد: مردم کشورمان انتظارات زیادی ندارد و حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و مسکن نیاز ضروری آن‌ها است که نباید در حد شعار، بلکه با طرح و برنامه عملیاتی شود.

وی افزود: به عنوان رای اولی قطع به یقین رای خواهم داد چرا که یکایک ما در مقابل آینده کشورمان مسوول هستیم و نباید به این وظیفه مهم چشم پوشی کنیم.

رستمی ادامه داد: توجه به سوابق کاندیداها، اقدام‌هایی که پیش از این انجام داده‌اند و اینکه چه میزان نزد معتمدین شهر اعتبار و احترام دارند، در انتخاب و رای به نفر اصلح بسیار حایز اهمیت است و از مردم می‌خواهم با آگاهی کامل از مشخصات کاندیداها، پای صندوق‌های رای بروند.

قهرمان ورزشی همدان: کاستی ها و مشکلات دلیلی بر عدم مشارکت پرشور در انتخابات نیست

تنها مسیری که می تواند دغدغه های جامعه را به حدقل برساند حضور در انتخابات است

مربی سازنده دو ومیدانی و رئیس کمیته دوصحرانوردی کشور نیز در این میزگرد گفت: مردم با حضوری بی‌نظیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند همچنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند و وفا دار هستند و این حماسه را یازدهم اسفندماه در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تکرار خواهند کرد.

مسعود بنوان افزود: مردم ولایت مدار کشورمان قدر این نظام و توفیق‌های به دست آمده در دوره انقلاب را به خوبی می‌دانند و اگر هم نقص و ضعفی وجود دارد، هرگز به اصل نظام باز نمی‌گردد و نباید ناتوانی مسوولی را به پای نظام نوشت.

وی اضافه کرد: کاستی‌ها و مشکلات موجود دلیلی بر رای ندادن نیست چرا که فرصت برای جبران وجود دارد و تنها مسیری که می‌تواند دغدغه‌ها را به حداقل برساند، حضور پرشمار پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح است.

بنوان بیان کرد: خوشحالم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنم که مردم قدرشناسی دارد و این وظیفه مسوولان است که به عنوان خادم مردم، به خواسته‌های آن‌ها توجه کرده و عمل کنند.

وی ضعف نظارتی را یکی از مشکلات موجود در کشور دانست و گفت: این توقع از نمایندگان مجلس وجود دارد که در حوزه نظارتی خود بهتر عمل کنند، اجازه ندهند مردم ناراضی شوند و تصمیم گیری‌های اشتباه را اصلاح کنند.

این جانباز جبهه و جنگ خاطرنشان کرد: برخلاف تبلیغات سو دشمنان، مردم کشورمان همواره در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری پرشور داشته‌اند و این بار هم چنین وضعیتی تکرار می‌شود منتهی این منتخبین مردم هستند که با عمل به وعده‌ها، حس اعتمادسازی را در جامعه بالا برده و باید شرایط موجود را بهبود ببخشند.

وی افزود: ما می‌دانیم که حل مشکلات یک شبه حل نمی‌شود و نیاز به زمان است اما انتظار داریم دوره جدید مجلس به حل توقع و انتظارات مردم بپردازد و اولویت امور خود قرار بدهد.

بنوان با تشبیه عملکرد مسوولان به رشته دو ومیدانی گفت: در دو ومیدانی زمان و متراژ طی شده قهرمان را مشخص می‌کند و عملکرد دونده به طور کامل قابل رویت است، مجلس نیز به همین میزان نزد مردم شفاف است و همه چیز را تماشا می‌کنند، بنابراین عملکرد یکایک نمایندگان دیده می‌شود و باید منتخبان مردم به این مساله توجه داشته باشند که رفتار و فعالیت آنها زیر ذره بین است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha