۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85391493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه پیام نور پرچمدار تحقق عدالت آموزشی است

۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85391493
دانشگاه پیام نور پرچمدار تحقق عدالت آموزشی است

اصفهان - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه با بُردن آموزش در خانواده‌ها، پرچمدار تحقق عدالت آموزشی در کشور است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم تقی‌زاده روز دوشنبه در مراسم اختتامیه «جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور» در اصفهان افزود: شعار نمادین این دانشگاه «آموزش برای همه، همه جا و همه وقت» است و هزاران نفر از مدیران جامعه از دانش‌آموختگان پیام نور هستند.

تقی‌زاده با اشاره به ۳۷۰ هزار دانشجو و ۲۴ هزار استاد و کارمند در دانشگاه‌های پیام نور ۸۰ شهر کشور اظهار کرد: بخش زیادی از پذیرفته‌شدگان آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکترا در زُمره دانش‌آموختگان دانشگاه پیام نور محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: نظام آموزشی خاصی در این دانشگاه پیگیری می‌شود و روشن بینی، کرامت انسانی و پرورش و تربیت دانشجو در تراز انقلاب اسلامی سرلوحه کار ماست..

وی هدف از برگزاری جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور را حرکت به سمت بالندگی و پویش، تکثیر ایده‌های خلاقانه و شکوفایی استعدادها دانست و تصریح کرد: مهارت‌آموزی و ارتباط با بخش‌های کارآفرینی، جامعه و صنعت جزو رسالت‌ها و ماموریت‌های دانشگاه پیام نور است.

رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این دانشگاهِ مردمی در نسل چهارم مهارت‌آموزی و کارآفرینی قرار دارد، گفت: امید است بتوانیم با قاطعیت و همت همه دانشگاهیان، این ماموریت‌ها را با شیوه نظام آموزشی از راه دور و ترکیبی محقق کنیم.

تقی‌زاده به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند نیز اشاره و تاکید کرد: ملت ما با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و دانشگاهیان مظهر مشارکت مردمی در این رویداد هستند.

وی همچنین یاد هشت شهید مدافع حرم که از دانشگاه پیام نور اصفهان هستند را گرامی داشت.

راه‌اندازی مراکز مهارت‌آموزی در ۱۱۶ واحد دانشگاه پیام نور

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم گفت: مراکز مهارت‌آموزی در ۱۱۶ واحد دانشگاه پیام نور کشور که بیش از یکهزار دانشجو دارند، راه اندازی خواهد شد.

مهدی محمدی با اشاره به ارائه مشاوره مشاغل نوظهور در این مراکز افزود: دانشگاه پیام نور کشور دارای ۷۳۴ کانون فرهنگی، ۶۸۰ انجمن علمی و ۲۶۰ نشریه فعال است.

محمدی با تاکید بر اینکه انجمن های علمی باید به محلی برای رفع مشکلات کشور تبدیل شوند، اضافه کرد: دانشگاه پیام نور درصدد ایجاد فضایی در دانشگاه برای تمرین کسب و کار است.

وی همچنین با بیان اینکه برگزاری سه رویداد(حرکت، رویش و نشریات) در یک جشنواره، کار بزرگی بود که توسط دانشگاه پیام نور انجام شد، اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره دستاوردها و توانمندی‌ها، آغازی برای حرکت‌ها و رویش‌های جدید دانشجویان این دانشگاه است.

دبیر جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز با اشاره به ارسال سه هزار و ۵۰۰ اثر از بخش‌های مختلف به دبیرخانه این رویداد گفت: حدود ۶۰ داور در اصفهان و سایر استان ها به ارزیابی و بررسی این آثار پرداختند و ۱۸۰ نفر بعنوان برگزیدگان جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

رضا مختاری افزود: هدف اصلی از برگزاری این رویداد شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای دانشجویان دانشگاه پیام نور در بخش های مختلف بویژه کارآفرینی است.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، همچنین با دعوت از دانشگاهیان برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند تصریح کرد: دانشجویان نقش بسزایی در مشارکت حداکثری در انتخابات دارند.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از برگزیدگان «جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور» تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha