۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85391512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناوه: اهمیت مشارکت حداکثری انتخابات در دانشگاه‌ها تبیین شود

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: با توجه در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند، مسائل مهم روز از جمله اهمیت حضور حداکثری در این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز برای دانشجویان در دانشگاه‌ها روشنگری و تبیین شود.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان اظهار کرد: این نشست با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو برای اعتلای جایگاه انقلاب و میهن عزیز اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: حضور و مشارکت در انتخابات یک وظیفه ملی و از وظایف تک تک ما است و انتظار داریم قشر فرهیخته دانشگاهی حضوری درخور و در شان در یازدهم اسفند داشته باشند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: تمامی افراد و گروه‌ها و جناح‌ها پای کار باشند تا با انتخاب افراد اصلح، نقش خود را در دانشگاه‌ها و جامعه بدرستی ایفا کنیم.

وی انقلاب اسلامی را متکی بر بینش و عقاید و باورهای دینی دانست و بیان کرد: دشمن برای از بین بردن اعتقادات و خدشه و نابودی نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند اما با هوشیاری و آگاهی ملت همه نقشه‌های آنها یکی پس از دیگری خنثی و برملا شده است.

صفری بیان کرد: همه ما به انقلاب بدهکاریم و باید از این شجره طیبه به طرق مختلف در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی و انتخابات که دشمن بسیار حساس بر آن شده است، امانتداری کنیم.

فرماندار گناوه: اهمیت مشارکت حداکثری انتخابات در دانشگاه‌ها تبیین شود

فرماندار گناوه گفت: در دهه مبارک فجر در این شهرستان طرح های مهمی با بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و اجرایی شدند که نقش مهمی در اشتغال‌زایی و روند شتاب در توسعه این منطقه ایفا خواهد کرد.

دستیار فرماندار گناوه در امر مردمی سازی دولت گفت: در قبل از انقلاب، هر فردی را که خود انتخاب می‌کردند از صندوق بیرون می‌آوردند ولی بعد از انقلاب این روند تغییر کرد و نتیجه آن براساس آرا و تصمیم خود مردم مشخص می‌شود.

لیلا دولتخواه افزود: وظیفه استادان دانشگاه‌ها، سخنوران و کسانی که در حوزه علوم سیاسی، علوم شناختی و علوم اجتماعی حضور دارند این است که موضوع مجلس و اهمیت آن را یادآوری کنند تا همه مردم در سطوح مختلف علمی و فرهنگی، آشنایی کاملی با این رویداد مهم پیدا کنند.

دستیار فرماندار گناوه ادامه داد: موضوع امیدآفرینی و کمک به مشارکت حداکثری مهم است و مهم‌ترین بخشی که باید امید آفرینی کند، دانشگاه ها هستند.

وی بیان کرد: نقش نخبگان و اساتید دانشگاه‌ در ایجاد امید و استفاده از جهاد تبیین برای جذب حداکثری، یکی از راهکارهایی است که می‌تواند مردم را پای صندوق بیاورد و مشارکت را گسترش دهد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha