۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85391526
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

همایش بزرگ رأی اولی ها در شهرستان ری برگزار شد+فیلم

شهر ری - ایرنا - همایش بزرگ رأی اولی ها در شهرستان ری با حضور بیش از یکهزار دانش اموز برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، همایش بزرگ رأی اولی ها در شهرستان ری روز دوشنبه باحضور بیش از یکهزار نفر از دانش آموزان دختر رأی اولی ، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و ۲ ری و سایر مسئولین در مجموعه فرهنگی ایوان ری برگزار شد.

همایش بزرگ رأی اولی ها در شهرستان ری برگزار شد

فرماندار ری در این مراسم انتخابات را یک رویداد مهم سیاسی در کشور خواند و گفت : حضور دانش آموزان رای اولی بعنوان اولین گام سیاسی در زندگی آنها بسیار مهم است .

همایش بزرگ رأی اولی ها در شهرستان ری برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی در این مراسم درباره زندگی جوانان و شرکت دانش آموزان رای اولی انتخابات سخنانی را بیان کرد.

همایش بزرگ رأی اولی ها در شهرستان ری برگزار شد

دانش آموزان رای اولی شهر ری با حضور در آیین باشکوه "جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها" آمادگی خود را برای خلق یک حماسه ملی اعلام کردند و به صورت نمادین رای دادند.

این دانش آموزان در حالی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را به نشانه اقتدار و عزت تکان می دادند، یک صدا سرودهای ملی و حماسی اجرا کردند.

شماری از دانش آموزان حاضر در این جشن نیز با در دست داشتن تصاویر شهدا بر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های آن تاکید کردند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha