کارشناس فوتبال: الهلال عربستان شکست‌ ناپذیر نیست

اصفهان - ایرنا - پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: تیم الهلال عربستان شکست ناپذیر نیست، اگرچه سپاهان ایران در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برابر این تیم، کارِ بسیار سختی پیش‌رو دارد.

رسول کُربکندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سپاهان در دیدار برگشت مقابل الهلال چیزی برای از دست دادن ندارد بنابراین باید نسبت به مسابقه رفت، خیلی بهتر و قوی‌تر بازی کنند.

وی ادامه داد: نماینده کشورمان در گام نخست باید مراقب باشد تا گل نخورد زیرا در این صورت بدلیل حملات بیشتر سپاهان برای جبران گل، الهلال قادر است در ضدِ حملات خود بازهم به تیم ما ضربه بزند.

این پیشکسوت و کارشناس اصفهانی فوتبال تصریح کرد: باید با سرعت زیاد و بکارگیری بازیکنان دونده، ارتباط بین بازیکنان الهلال را قطع کنیم زیرا هر زمان تیم حریف به بازی یک ضرب ۲ ضرب و تک ضرب روی بیاورد اوضاع برای ما سخت‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به مصاف رفت ۲ تیم در اصفهان گفت: مشخص بود که الهلال تیم قدرتمندی است و با برخورداری از بازیکنان شاخص، فوتبال خوبی ارائه می‌کند اگرچه در دیدار با سپاهان چند بازیکن خود را نیز در اختیار نداشت.

کارشناس فوتبال: الهلال عربستان شکست‌ ناپذیر نیست

به گفته کُربکندی، سپاهان و الهلال در نیم ساعت اول شرایط پایاپایی داشتند، اما سپاهان در یک ربع باقی مانده نیمه نخست وضعیت بهتری یافت و به گل هم دست رسید

این کارشناس افزود: اما در نیمه دوم تیم سپاهان خیلی عقب نشینی کرد و اجازه داد حریف بیشتر جلو بیاید، با این حال و با وجود اینکه نماینده کشورمان می‌توانست یک گل خود را به ۲ گل تبدیل کند موفق به این کار نشد و همان توپ به دروازه تیم ما رسید و به یک گل بد مابین مدافعان و دروازه‌بان منجر شد.

کُربکندی خاطرنشان کرد: باز شدن دروازه سپاهان کار را برای ما سخت‌تر کرد و پس از اخراج محمد دانشگر و ۱۰ نفره شدن تیم، سپاهان دیگر آن تیم قبلی نبود و در نهایت به سه گل شکست خورد.

وی با اشاره به حمایت چشمگیر از سپاهان در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان اضافه کرد: اگرچه ورزشگاه مملو از هوادار یک امتیاز مثبت است اما می‌تواند از بازیکنان توقع زیاد هم بوجود آورد و همین امر تمرکز بازیکنان را کاهش دهد، بنابراین سپاهان در عربستان، زیر فشار خیل عظیم تماشگران خودی نیست و شاید بهتر بتواند بازی کند.

کارشناس فوتبال: الهلال عربستان شکست‌ ناپذیر نیست

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه گذشته در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار شد و با نتیجه سه بر یک به نفع تیم الهلال به پایان رسید.

این ۲ تیم در بازی برگشت خود، پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۲۱:۳۰ در عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha