۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85391682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کم‌مصرف ترین سامانه گرمایش سالن ورزشی ایران در زنجان نصب شد

زنجان - ایرنا- کم‌مصرف‌ترین سامانه گرمایش سالن ورزشی ایران روز دوشنبه در سالن دوومیدانی استاد صمد ایپکچی زنجان با حضور جنتدوست پدر علم بهینه سازی انرژی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این سامانه در راستای تحقق شعار سال و قانون ابلاغی رهبر معظم انقلاب در بخش انرژی و اصلاح الگوی مصرف به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم، نسل کنونی را امانت دار نسل های آینده در ذخایر انرژی و منابع زمین عنوان کرد و گفت: امروز کشور در بخش های مختلف نیاز مبرم به اصلاح الگوی مصرف دارد و این مهم به منزله مصرف نکردن نیست بلکه درست، بهینه و کارآمد مصرف کردن منظور است.

جواد بازرگان با بیان اینکه در استان با وجود قریب به ۲۰۰ فضای ورزشی، ظرفیت مناسبی برای ورزشکاران ایجاد شده است، گفت: یکی از دغدغه های مهم نگهداری این اماکن، بحث هزینه حامل های انرژی آنهاست که با اصلاح الگوی مصرف بخش بزرگی از این مشکل برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این راستا با نصب سیستم گرمایشی تابشی کم مصرف در سالن ایپکچی دمای مورد نیاز تامین می شود و میزان مصرف نیز کاهش می یابد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد: استفاده از این سیستم به تمامی اماکن ورزشی استان تسری یابد تا بتوانیم با حمایت های بیشتر برای عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در کاهش مصرف سوخت گام برداریم.

بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان، زنجان جزو ۱۰ استان در سطح کشور است که به کم مصرف‌ترین سامانه گرمایشی در کشور مجهز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha