توضیحات مدیریت مترو در مورد حادثه قطار ایستگاه صادقیه؛ در مرحله تست اورهال بود

تهران بزرگ - ایرنا - صبح امروز/ دوشنبه/ تصویری از یک رام قطار مترو در پایانه صادقیه که بعد از خارج شدن از ریل چپ کرده است، منتشر شد که براساس اعلام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، این قطار در مرحله تست بعد از اورهال بوده است.

به گزارش ایرنا، ساعتی پیش خبر چپ کردن قطار مترو در کنار اتوبان شهید فهمیده در فضای مجازی منتشر شد و براساس اعلام مسئولان شهرداری و در راس آن مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، قطار از ریل خارج شده خالی از مسافر و در مرحله تست بعد از اورهال بوده است.

براساس این گزارش، مسعود درستی با اشاره به خروج قطار خط ۲ مترو از ریل اعلام کرد که این قطار کاملاً خالی از مسافر بوده است.

وی در مورد جزئیات این حادثه افزود: ساعت ۹ صبح امروز قطاری که بدون مسافر در حال انجام تست و آزمون‌های حرکتی بود در انتهای پایانه صادقیه دچار حادثه می‌شود.

درستی گفت: در این اتفاق تنها راهبر این قطار دچار آسیب‌دیدگی شد که توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و خوشبختانه حال وی نیز مساعد است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اضافه کرد: علت وقوع حادثه توسط کمیسیون سوانح شرکت بهره‌برداری مترو بررسی و اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha