۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85391769
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ابر پروژه نهضت ملی مسکن ملایر با حضور استاندار همدان آغاز شد+فیلم

همدان- ایرنا- عملیات اجرایی مگاپروژه نهضت ملی مسکن شهر ملایر با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریال و با حضور استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی امروز در آستانه سالروز ولادت باسعادت منجی علم بشریت مهدی موعود(عج) دوشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار همدان روز دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی مگاپروژه نهضت ملی مسکن شهر ملایر اظهار کرد: این پروژه عظیم در آستانه ولادت با سعادت امام زمان(عج) اجرایی شد و با آغاز عملیات اجرایی آن، در یک نقطه تاریخی و نقطه عطفی از تاریخ ملایر هستیم.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» بیان کرد: با اجرای گام نخست نهضت ملی مسکن ملایر به وسعت ۵۱۵ هکتار، یک چهارم به وسعت شهر ملایر افزوده می‌شود.

وی اظهار کرد: وحدت و انسجامی که در استان و شهرستان ملایر رخ داد، این پروژه عظیم به ثمر نشست و با همت و تلاش همگانی، پیگیری مجدانه و دغدغه‌مند فرماندار ملایر و اقدامات معاونت عمرانی استانداری، امروز این اتفاق بزرگ در شهر ملایر رخ داد که تمامی این زحمات ستودنی است.

استاندار همدان تلاش‌های مجدانه راه و شهرسازی، حمایت دیگر مجموعه‌ها همچون بنیاد مسکن و مشارکت و همراهی اهالی منطقه را در به نتیجه پروژه نهضت ملی مسکن ملایر را قابل تقدیر خواند و ادامه داد: فضای عمرانی در سطح استان همدان همگن و هماهنگ است و برادری وحدت و اخوتی که در انجام کار وجود دارد، نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان به نتیجه رسید و زمین مورد نیاز مهیا شد.

قاسمی‌فرزاد همچنین گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ملایر ۹ هزار واحد در گام نخست در قالب قطعات مجزا به هر متقاضی واجد شرایط واگذار می‌شود که هشت هزار واحد برای نهضت ملی مسکن و یک‌ هزار واحد هم برای جوانی جمعیت در نظر گرفته شده و در مابقی طرح نیز، طبق پیش بینی‌های انجام شده مجتمع‌های آپارتمانی و مسکونی احداث خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه زمین به اندازه کافی برای این طرح تامین شده است،افزود: همت والایی را در شهرستان ملایر و استان همدان برای اجرای این طرح بزرگ شاهد بودیم.

استاندار همدان افزود: باید عملیات آماده‌سازی در کم ترین زمان ممکن انجام و کار قرعه‌کشی و تحویل قطعات به سرعت انجام شود و در کنار هر قطعه معرفی به بانک و پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات داده می‌شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: با موقیعت بسیار خوبی که پروژه نهضت ملی مسکن ملایر دارد، به یکی از بهترین های شهرک‌های مسکونی استان همدان تبدیل می شود و شهرک ایمان با ۱۹۷ هکتار و امید با ۲۵۷ هکتار یک مجموعه شهرکی بسیار زیبا با موقعیت بسیار مناسب است.

شهرستان ملایر به مرکزیت شهری به همین نام دومین شهر و شهرستان پرجمعیت استان همدان به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha