۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85391816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۴۰ بازرس و سربازرس انتخابات در قزوین آموزش دیدند

قزوین - ایرنا - رییس هیات بازرسی انتخابات قزوین گفت: تاکنون دوره آموزشی ویژه بازرسی برای یک هزار و ۴۰ سربازرس و بازرسان شعب برگزاری انتخابات در سطح شهرستان‌های این استان برگزار شده است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیدموسی متوسلین روز دوشنبه و در دهمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان که به منظور بررسی آموزش بازرس و سربازرسان انتخابات برگزار شد، تصریح کرد: هیات های بازرسی شهرستان‌ها در برخورد با تخلفات انتخاباتی باید به صورت جدی ورود پیدا کنند، تخلفات براساس مواد ۷۳، ۷۵ و ۸۲ قانون انتخابات در هر سطحی که صورت بگیرد باید برخورد شود و رعایت قانون و اقدام به موقع مورد تاکید است.

وی با اشاره به لزوم اصل بی طرفی سربازرسان و بازرسان در فرایند برگزاری انتخابات، اظهار کرد: از طریق به کارگیری افراد کارآمد، متعهد و با تجربه و اجرای دقیق مفاد قانون انتخابات به ویژه ماده ۸۵، باید سلامت برگزاری انتخابات را تضمین کرد.

متوسلین یادآور شد: تاکنون دوره آموزشی ویژه بازرسی برای یک هزار و ۴۰ سربازرس و بازرسان شعب برگزاری انتخابات در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده و به طور قطع این دوره های آموزشی به افزایش کارآمدی هیات های بازرسی و کاهش تخلفات انتخاباتی کمک جدی خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از آغاز تشکیل دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات استان ارایه و گزارش های مربوط به بازرسان مورد ارزیابی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha