۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85391830
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واگذاری ۹ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در ملایر

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن ملایر در تاریخ این شهرستان ثبت و ضبط خواهد شد، گفت: در گام نخست اَبَرپروژه نهضت ملی مسکن شهر ملایر، ۹ هزار قطعه زمین ویلایی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود که هشت هزار قطعه در قالب نهضت ملی مسکن و یک‌هزار قطعه در قالب طرح جوانی جمعیت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی اَبَرپروژه نهضت ملی مسکن ملایر که با حضور استاندار همدان انجام شد،اظهار کرد: امروز یکی از تاریخی‌ترین روزهای شهر ملایر است که با آغاز عملیات اجرایی ابرپروژه نهضت ملی مسکن ملایر این لحظه تاریخی به تصویر کشیده شد و در تاریخ این دیار ثبت خواهد شد.

وی افزود: وسعت کنونی شهر ملایر ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار است که با اجرای طرح نهضت ملی مسکن به وسعت ۵۱۵ هکتار در گام نخست، یک چهارم به وسعت شهر ملایر اضافه خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر اضافع شدن این میران به وسعت شهر ملایر را به معنای رشد و توسعه و پیشرفت چشمگیر زیرساخت‌های این شهر دانست و بیان کرد: با اجرای این پروژه عظیم، پیشرفت، رفاه و آرامش و فراهم کردن شرایط برای سرمایه‌گذاری و تامین مسکن برای جوانان مهیا می‌شود.

اسماعیلی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی تمام کسانی که در روند اجرایی و تحقق این پروژه عظیم پا به کار بودند، ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن ملایر یک لحظه بزرگ تاریخی برای مردم این شهر است و تا سال‌های سال در خاطره مردم ثبت خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسیر پرفراز و نشیبی برای طرح نهضت ملی مسکن ملایر طی شد تا به اینجا رسیدیم که در این رابطه همراهی و مشارکت مردم گلدره و قیاس‌آباد ستودنی است و با همین وفاق و همدلی کار را دنبال خواهیم کرد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه آماده سازی پروژه نهضت ملی مسکن ملایر توسط شرکت توسعه‌گران عمران بسیج انجام می‌شود، افزود: زمانی‌که خستگی بر روحیه ما و پیچیدگی بر کار چیره می‌شد، استاندار همدان مردانه ایستاد، از ما حمایت و تشویق کرد و روحیه داد و ما را از تنگناها و سختی‌ها عبور داد تا به اینجا رسیدم.

اسماعیلی با بیان اینکه با آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن؛ دولت سیزدهم هدیه بزرگی به مردم ملایر داد، بیان کرد: جمعیتی که برای ۲ شهرک ایمان و امید پیش‌بینی شده، ۴۶ هزار نفر است که در فاز نخست ۹ هزار قطعه زمین صورت ویلایی و در یک طبقه به متقاضیان واجد شرایط داده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ممتد و پی در پی شورای تامین مسکن و کسب توافقات لازم و پیگیری‌های نتیجه‌بخش استاندار همدان، گفت: پروژه نهضت ملی مسکن ملایر یکی از پروژه‌های کم‌نظیر کشور است که در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم در تامین مسکن مردم محقق شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha