کیومرث هاشمی: اصلاح اساسنامه‌ فدراسیون‌ها برای برطرف شدن چالش‌ها با مراجع بین‌المللی است

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌ها، گفت: اصلاح اساسنامه‌ فدراسیون‌ها جهت برطرف شدن چالش‌ها، با مراجع بین‌المللی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌ها با خبرنگاران ایرنا به گفت‌وگو پرداخت.

وی در خصوص برنامه ملی پیشرفت ورزش، اظهار داشت: ما در برنامه ملی علم پیشرفت ورزش که کلیات آن در شورای عالی ورزش کشور با حضور رئیس جمهور به تصویب رسید، دنبال این هستیم که نقشه راهی را برای بخش ورزش و تربیت بدنی کشور ترسیم کنیم.‌

هاشمی افزود: نقشه راه این را به ما می‌گوید که در ورزش و تربیت بدنی کشور، هر دستگاهی در راستای شرح وظایف خود، اختیارات و وظایفی دارد. ما در جلساتی که برگزار می‌کنیم، مشخص خواهیم کرد هر فردی در راستای کاری خودش باید چه اقداماتی انجام دهد.

وی عنوان کرد: در برنامه ملی پیشرفت ورزش، به ورزش پایه توجه شده است. یعنی از زمانی که کودک متولد می‌شود، در یک دوره ۶ ساله، حرکات بنیادی که در تربیت بدنی تدریس می‌شوند، به آنها آموزش داده می‌شود. این پروسه در مدارس و تا ۱۸ سالگی ادامه خواهد داشت. ما در این طرح دنبال این هستیم که ورزشکار اگر استعداد قهرمانی داشته باشد، تحویل تیم‌های ملی شود و اگر به دنبال سلامتی باشد، با ترویج فرهنگ ورزش این مهم را دنبال خواهیم کرد.

وزیر ورزش در مورد اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها تصریح کرد: اصلاح اساسنامه‌ فدراسیون‌ها جهت برطرف شدن چالش‌ها، با مراجع بین‌المللی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha