سازماندهی یک‌هزار و ۶۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در بیله‌سوار مغان

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: یک‌هزار و ۶۰۰ نفر در این شهرستان مرزی به عنوان اعضا و عوامل اصلی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم سازماندهی شده‌اند.

صاحبعلی اصغری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری مانورهای مختلف در تمام ادارات ذیربط با پیش‌بینی حوادث احتمالی و بحرانی از جمله قطعی برق در روز انتخابات اظهار کرد: تمام شرایط از جمله ظرفیت‌های شعبه‌های ثابت و سیار رای‌گیری در مناطق مختلف این شهرستان آماده شده است تا مردم با کمترین زحمت و در سریع‌ترین زمان ممکن در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی همچنین از راه‌اندازی پویش‌های مختلف برای برگزاری پرشور انتخابات در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به پیش‌بینی مشارکت بالای ۸۰ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات پیش رو تصریح کرد: بیله‌سوار مغان با حضور حداکثری در انتخابات همواره جزو شهرستان‌های پیشرو بوده و مردم حتی در دوران کرونا هم در مشارکت انتخاباتی بالایی داشتند.

اصغری ، مراجعه به آرای مردم را ویژگی اصلی انقلاب و نظام دانست و عنوان کرد: همه ۴۰ انتخابات برگزار شده در ۴۵ سال گذشته در نهایت سلامت و امنیت برگزار شده است و مردم به ساختار انتخاباتی اعتماد دارند.

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات در شهرستان بیله‌سوار مغان با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مرتبط در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات، از شهرداری ، صدا و سیما ، ورزش و جوانان ، اوقاف و امور خیریه ، تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد نسبت به اجرای دقیق مصوبات انتخاباتی در زمینه رعایت نرخ ظرفیت‌های سالن‌های ورزشی ، مساجد شهری و روستایی و سالن‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت کنند.

وی همچنین به تعیین ۲۸ نقطه در شهر بیله‌سوار و هشت نقطه در شهر جعفرآباد توسط شهرداری‌ها برای نصب پوستر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: نامزدهای این دوره از انتخابات باید دستورالعمل‌های فعالیت در فضای مجازی و حقیقی را رعایت کنند.

اصغری همچنین برنامه‌ریزی برای معرفی نمایندگان و روسای نامزدها، رعایت فاصله استقرار ستادهای انتخاباتی ، پرهیز از توقف خودروهای هواداران نامزدها در مسیرهای یکطرفه ، کم‌عرض و نقاط شلوغ شهرها و نصب پوسترهای تبلیغاتی در محل‌های تعیین شده را ضروری دانست.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و حوزه انتخابیه بیله‌سوار و پارس‌آباد مغان یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha