یک هنرمند: نماینده تخصصی برای مجلس انتخاب کنیم

کرمان - ایرنا - تهیه کننده و کارگردان تلویزیون در استان کرمان با تشریح دلایل اهمیت حضور آگاهانه در انتخابات و برگزیدن نمایندگان اصلاح گفت: نماینده ضعیف به مجلس فرستادن مشکلی حل نمی‌کند و باید بینش سیاسی خودرا برای انتخاب نماینده تخصصی بالا ببریم.

علی عسکری زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حضور قوی پای صندوق های رای به انتخاب مجلسی قوی و مملکتی مقتدر کمک می کند اظهارداشت: لازمه اقتدار کشور داشتن مجلسی قوی است و مجلس قوی با حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب نماینده تخصصی و اصلح ممکن می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شرایط خاص و حساسی در دنیا به ویژه در منطقه خاورمیانه حاکم است افزود: کل جبهه مقاومت یک طرف و شاید بتوان گفت تمام جبهه امپریالیسم غرب با حامیان اروپایی‌اش به اضافه کشورهای مرتجع عرب نیز یک طرف دیگر قرار گرفته اند.

عسکری زاده بیان کرد: در این زمانه ای که ما در آن قرار گرفته ایم چیزی که بسیار عیان و مشخص است اینکه کشور و مملکتی می تواند خوب عمل کند و از گزند اتفاقات و حوادث دور بماند که اقتدار داشته باشد.

وی ادامه داد: کشور ما به عنوان پایگاه مقاومت دنیای اسلام از شرایط خاصی برخوردار است و اگر می خواهیم از گزند اتفاقات دور بماند باید مقتدر و قوی باشیم که این اقتدار از سه وجه اقتصادی، سیاسی و نظامی می آید.

عسکری زاده ادامه داد: اگر بتوانیم خودمان را در این سه وجه قوی کنیم، هم به لحاظ جبهه مقاومت و اسلام سربلند می شویم، هم از نظر امنیتی تامین خواهیم بود و هم از نظر اقتصادی رشد خواهیم کرد.

این هنرمند با تاکید بر اینکه داشتن کشوری مقتدر فقط وابسته به مولفه های نظامی نیست اظهار داشت: ما زمانی به مولفه های نظامی و امنیتی قوی می رسیم که اقتصاد قوی داشته باشیم تا با هر تحریم و دشمنی متزلزل نشویم؛ مردم بتوانند معیشت خوب داشته باشند و کشور نیز به اهداف اقتصادی خود برسد.

عسکری زاده تصریح کرد: امنیت و اقتدار اقتصادی با اقتدار سیاسی و سیاست قوی تامین می شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست و قوانین ما در مجلس ساخته می شود تصریح کرد: نتیجه می گیریم اگر مجلس قوی داشته باشیم می توانیم به اقتدار سیاسی و بعد مولفه های اقتصادی و نظامی نیز برسیم.

این تهیه کننده استان کرمان اظهار اشت: مردم باید هوشمندانه و در صحنه عمل کنند زیرا پای صندوق آمدن یک تکلیف است و انتخاب افراد و نامزدهای اصلح، قوی و باسواد در حوزه های اقتصاد و سیاست بسیار مهمتر است.

عسکری زاده افزود: مردم همواره طی چند سال گذشته به تکلیف خود خوب عمل کرده اند اما این مسئولان نیز هستند که اکنون باید وظیفه خود را خوب انجام و پاسخ مشارکت مردم در انتخابات، تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگری ها و صبری که در گرانی ها دارند را نیز بدهند؛ این حضور و همت را مسئولان باید با کار شبانه روزی و رفع مشکلات مردم پاسخ دهند.

دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha