۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85392672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر: ۳۲ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها پرداخت شد

گناوه – ایرنا – استاندار بوشهر گفت: ۳۲ هزار میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به شهرداری های استان پرداخت شده و این میزان تا پایان سال به ۳۵ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز سه شنبه در گردهمایی شهرداران استان بوشهر در سالن اجتماعات شهرداری بندر گناوه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون از محل تملک دارایی ۱۵ هزار میلیارد ریال برای استان اعتبار گرفته ایم که در حساب سازمان برنامه و بودجه استان وجود دارذد.

وی افزود: این میزان اعتبار معادل ۴۰ درصد بودجه مصوب استان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ارزش افزوده یک منبع بسیار خوبی برای شهرداری ها است که باید نهایت استفاده از آن برای پیشبرد کارها، عمران و آبادانی و توسعه شهرهای شود.

محمدی زاده خطاب به شهرداران بیان کرد: در این جلسات از تجارب شهرداری هایی که کارهای موفق انجام می دهند استفاده کرده و در زمینه کسب درآمد تلاش و همت مضاعف کنید.

وی ادامه داد: فقط منتظر ارزش افزوده نباشید و نباید عمده هزینه ها را از همین محل تامین کنید.

استاندار بوشهر یادآور شد: کل طرح های شهرداری های استان یک هزار و ۱۲۰ پروژه با ارزش ۱۱ هزار میلیارد ریال بوده است د رحالی که تا امروز ۳۲ هزار میلیارد ریال به آنها پرداخت شده است.

محمدی زاده بیان کرد: باتوجه به اینکه امروز ساخت و ساز در شهرها زیاد و گردشگری فعال و فرصت های کسب درآمد ارتقا یافته نیاز است که شهرداری ها اقدام به درآمدزایی کنند.

وی گفت: شهرداران حق آلایندگی خود را پیگیری کنند و طبق قولی که از امور مالیاتی اخذ شده تا آخر سال به شهرداری های مشمول واریز خواهد شد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: برخی از شهرداری ها طرح هایشان دچار عقب ماندگی شده که باید به سرعت و شتاب اجرایی کنند.

استاندار بوشهر: ۳۲ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها پرداخت شد

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۱۱ اسفندماه و روز انتخابات گفت: مردم در طول ۴۵ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی همواره به انقلاب و نظام و ولایت وفاداری خود را ثابت کرده‌اند و لایق خدمات رسانی و شایسته و کارهای بزرگ و ارزشمند هستند که مسئولان باید به آن اهتمام جدی ورزند.

محمدی زاده ادامه داد: شهرداران بر روی رویداد مهم انتخابات متمرکز و در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: اولویت کار همه شهرداران انتخابات باشد و در ۱۰ روز باقیمانده آتش به اختیار هستید و در یک اقدام اساسی مردم را در پای صندوق‌های رای آورده و مشارکتی بزرگ را رقم بزنید.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رقابت، امنیت و سلامت در این دوره از انتخابات فراهم شده است، گفت: دنبال کار سیاسی کاری و عضو حزب و گروهی در انتخابات نیستیم و در این زمینه رئیس جمهور در جلسه با استانداران اعلام کردند نه کاندیدا و حزبی داریم و نه از فرد خاصی حمایت نمی کنیم که سیاست ما در استان همین است.

وی گفت: نظام و حاکمیت و دستگاه‌های مربوطه هر کسی را تائید کردند مقبول است و از حق الناس حمایت و دفاع می کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha