نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در قشم گشایش یافت

قشم - ایرنا - نمایشگاه بزرگ کتاب قشم امروز (یکشنبه) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور جمعی از فرهیختگان، صاحبنظران فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب در مجتمع بزرگ معراج این جزیره آغاز بکار کرد که در قالب آن ۲ هزار و ۷۰۰ عنوان کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به نمایش گذاشته شد.

صالحه ایرانمنش در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف تقویت فرهنگ مطالعه، گسترش آگاهی‌های عمومی، گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس به مدت ۲۵ روز برپا شده است.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار ۵۰۰ جلد کتاب در زمینه های مذهبی، ادبیات، دفاع مقدس، تاریخ، رُمان، سیاست، روانشناسی، هنری، علوم اجتماعی، فلسفه و کودک و نوجوان در این نمایشگاه عرضه شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم توضیح داد: به منظور استفاده تمامی اقشار از این نمایشگاه کتاب ساعت بازدید از آن هشت صبح تا بیست و چهار به صورت یکسره از (صبح تا شب) تعیین شد تا بیشترین میزان بازدید از این نمایشگاه صورت گیرد.

ایرانمنش اضافه کرد: کتاب اصلی ترین عنصر فرهنگی هر جامعه ای است و اگر در جامعه ای عشق به دانستن ایجاد نشود آن جامعه توسعه نخواهد یافت.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha