هشت‌هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری را برعهده دارند

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: هشت هزار و ۵۰۰ نفر شامل هیات‌های اجرایی، نظارت و معتمدین شعب، نمایندگان فرماندار، نیروهای پشتیبانی و نظامی و امنیتی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در استان مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز سه‌شنبه در نشست با جمعی از بانوان طلبه و مُبلغ این استان با هدف هم‌اندیشی در خصوص برگزاری یک انتخابات حداکثری و پرشور، اظهار داشت: همچنین برای این دور از انتخابات ۷۹۱ شعبه اخذ رای شهری، روستایی، سیار و ثابت در استان تامین و جانمایی شده است.

وی افزود: برای اخذ رای از مردم عزیزی که در مناطق سخت‌گذر ساکن هستند نیز بالگرد پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تا این لحظه ۱۵۶ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در گردونه رقابت حضور دارند و امکان تغییر در تعداد این نامزدها وجود دارد، افزود: به طور میانگین برای کسب هر یک از چهار کرسی نمایندگی مجلس استان حدود ۴۰ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حسین‌میرزایی با اشاره به تشکیل ۲۹ هیات اجرایی در استان، تصریح کرد: معتمدین مردم در هیات‌های اجرایی حضور دارند و این نشان می‌دهد مردم در برگزاری انتخابات نقش مهم و پررنگی دارند.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن، یادآور شد: زمان تبلیغات نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از سوم اسفند آغاز می‌شود و توصیه می‌شود تمام افراد دخیل در برگزاری انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به مُرّ قانون، برای حضور پرشور مردم اعتمادآفرینی کنند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ستاد انتخابات استان از یک سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون مطابق با جدول زمانبندی امور را پیگیری کرده است، افزود: آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات پرشور مبتنی بر چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در استان ایجاد شده است.

حسین‌میرزایی افزود: در طول یک سال اخیر جلسات متعددی با حضور اقشار و گروههای مختلف مردمی برگزار شده و امید می‌رود با حضور همه آحاد و اقشار جامعه برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری در استان را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برآیند انتخابات در استان به وحدت، همدلی، وفاق و همدلی منتج شود، تصریح کرد: در این میان هر تخلفی که مشاهده شود با حساسیت لازم پیگیری و رصد می‌شود تا خدشه‌ای به سلامت انتخابات وارد نشود.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: مشارکت حداکثری مردم منجر به باز تولید قدرت نرم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن می‌شود و رشد و تعالی جامعه را به همراه دارد.

حسین‌میرزایی در خطاب با بانوان طلبه و مبلغ حاضر در این نشست گفت: از هر نظر و اقدام خلاقانه و ابتکاری که سبب تهییج و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات شود استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha