مدیرکل ارشاد بوشهر: ۷ جشن مشارکت‌آفرین برای حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار می‌شود

بوشهر- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هفت جشن مشارکت‌آفرین در نقاط مختلف استان برگزار می شود که مهمترین آن جشن بزرگ دانشجویی است.

عبدالرحیم افروغ روز سه شنبه در گفت‌و با ایرنا اظهار کرد: در حالی که بنگاه های دروغ پراکنی رسانه ای در ضدیت با جمهوری اسلامی، لحظه ای از توطئه با کلید واژه «عدم شرکت در انتخابات» از دست نمی دهند اما مردم ایران اسلامی روز ۱۱ اسفندماه با حضور پای صندوق های اخذ رای بار دیگر این توطئه ها خنثی خواهند کرد.

وی افزود: جهاد تبیینی که در دستور کار اصحاب رسانه، حوزه هنرمندان و دانشجویان قرار گرفته مانند سدی در برابر نفوذ دشمنان اسلام و ایران و زمینه ساز تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: مشارکت و حضور حماسی مردم در راهپیمایی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشت و پیش بینی می شود با همین شور و شوق نیز مردم در انتخابات شرکت کنند.

افروغ ادامه داد: آخرین نظرسنجی‌ها نشان می دهد که میزان تمایل مردم استان به رای دادن در حال افزایش است.

وی عنوان کرد: به منظور افزایش میزان حضور مردم پای صندوق‌های رای ویژه برنامه های نیز توسط این اداره کل تدارک دیده شده که در ایجاد شور انتخاباتی موثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با رویکرد انتخابات ۶ کاروان هنری با مشارکت هنرمندان در محلات حاشیه شهرها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

افروغ ادامه داد: هشتم اسفندماه همایش و تجمع بزرگ دانشجویی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha