مردم شهرستان مرزی خواف همدلی خود در انتخابات را به نمایش می‌گذارند

خواف-ایرنا- معاون هماهنگ کننده لشکر پنج نصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: جمعیت تشیع و تسنن شهرستان مرزی خواف با وحدت کلمه مانند دوره‌های قبل در انتخابات اسفندماه حضور گسترده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار غلام رضا کاظمی روز سه شنبه در همایش جهاد تبیین در شهرستان خواف افزود: بدنبال حماسه حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه سال جاری آماده کرده تا حماسه دیگری را خلق کنند.

وی ادامه داد: مردم خواف طی دوره های قبلی در بین شهرستانهای تلفیقی پرچمدار حضور گسترده در انتخابات بودند و این دوره هم با شرکت پرشور در انتخابات، بار دیگر حمایت خود را از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اعلام می کنند.

معاون هماهنگ کننده لشکر مردم پایه پنج نصر خراسان رضوی اظهار کرد: مردم با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان بدخواه این ملت زدند.

کاظمی با اشاره به اینکه باید قدردان حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف باشیم، بیان کرد: آحاد مختلف مردم تشیع و تسنن این بار هم با شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری بار دیگر دشمنان را ناامید و ترفندهای آنها را خنثی می کنند.

از مجموع ۸۲ نفر داوطلب نمایندگی حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان بررسی شد در نهایت ۴۵ نفر تایید صلاحیت شدند و صلاحیت ۳۷ نفر هم تایید و یا احراز نشد.

از مجموع ۱۴۳ هزار نفر واجدان شرایط اخذ رای در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار، ۹۴ هزار نفر مربوط به شهرستان خواف و ۴۹ هزار نفر شهرستان رشتخوار هستند.

هفت هزار و ۷۹۷ نفر از این مجموع واجد شرایط را افراد رای اولی تشکیل می دهند.

۲ هزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۱۴۵ شعبه اخذ رای دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان‌های خواف و رشتخوار هستند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha