۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبر: 85393158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۶۲ شعبه اخذ رای برای «طرقبه شاندیز» خراسان رضوی تعیین شد

مشهد-ایرنا- فرماندار طرقبه شاندیز گفت: ۶۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان شامل ۳۰ شعبه در طرقبه و ۳۲ شعبه اخذ رای در شاندیز برای انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا ضیایی رحیمیان روز سه شنبه در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد ۱۶ شعبه شهری و ۱۴ شعبه روستایی در طرقبه و ۱۲ شعبه شهری و ۲۰ شعبه روستایی برای شاندیز مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: آماده‌سازی فضای انتخابات در طرقبه و شاندیز از ۶ ماه پیش شروع شده است.

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه چهره‌های شاخص هم در بین نامزدهای انتخابات دیده می‌شود، بیان کرد: ما وظیفه داریم از آرای مردم صیانت کنیم، هم‌اکنون شعب اخذ رای مشخص شده و آموزش‌های لازم به نمایندگان فرماندار و هیات بازرسی داده شده است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می شود که از آن میان پنج نماینده مربوط به حوزه انتخابیه مشهد و کلات است، حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد دارای ۲ کرسی نمایندگی، حوزه انتخابیه نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه نیز دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس هستند و ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار و تبلیغات از دوم اسفند آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha