حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف وظیفه مسوولان را سنگین کرده است

تهران- ایرنا- رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه، وجود برخی مسائل و معضلات در کشور نباید مانعی برای عدم حضور مردم در انتخابات باشد، گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به طورحتم مسوولیت و وظیفه مسوولان کشور را بسیار سنگین کرده است.

حسن مسلمی نائینی با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده است؛ این نشان می دهد که نظام جمهوری اسلامی به شکل واقعی بر مردم متکی است و مردم به معنای واقعی در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه، در انتخابات پ‍یش روی مجلس شورای اسلامی که قرار است اسفندماه برگزار شود، تمام دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم داده اند و قصد دارند انتخابات ایران با مشارکت پایین برگزار شود، تاکید کرد: به طورحتم یکی از وظایف اصلی همه ما این است که با حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان را مایوس کنیم و علاقمندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهیم.

رییس جهاد دانشگاهی همچنین گفت: البته با وجود تبلیغات منفی دشمنان، مردم امسال در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پرشوری داشتند. امیدوارم مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری نیز حضور موثری داشته باشند. هرچند مردم به تعیین سرنوشت خود علاقمند هستند و برای همین منظور نیز در این برهه از انقلاب اسلامی نقش موثر خود را نمایان خواهند کرد.

حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب وظیفه مسوولان را بسیار سنگین کرده است

رییس جهاد دانشگاهی گفت: هرچند مشکلات و معضلاتی در کشور وجود دارد اما این نباید مانع عدم حضور مردم در انتخابات باشد. از طرفی حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف انقلاب مسوولیت سنگینی را بر دوش مسوولان گذاشته است و آنها باید اعتماد مردم به جمهوری اسلامی را با انجام کارهای بزرگ جبران کنند.

مسلمی نائینی در ادامه در ارتباط با حوزه های دانشجویی و نقش آنها در انتخابات پیش رو نیز اظهار داشت: دانشجویان از پیش از انقلاب اسلامی نقش اصلی در جریانات سیاسی کشور و همچنین جنگ و دفاع مقدس و پیشرفت های دهه های اخیر به خصوص در جهاد دانشگاهی داشته اند. پیشرفت هایی که در کشور درحال انجام است، نقش دانشجویان را در این زمینه نشان می دهد. به همین جهت نیز مردم دانشجویان را به عنوان یک مرجع روشنگری و آگاهی بخشی و راهنما در انتخاب افراد اصلح می دانند و به آنها رجوع می کنند.

به گزارش ایرنا، بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه طی آیین رسمی با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد؛ رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت چهار روز تا دوم اسفند دایر است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha