تجمع اردنی‌ها در اعتراض به تمدید مجوز یک انجمن محیط زیستی مرتبط با صهیونیست‌ها

تهران- ایرنا- انجمن ملی «حمایت از مقاومت» در اردن با برگزاری تجمع عتراضی، خواستار عدم تمدید مجوز یک انجمن محیط زیستی مرتبط با رژیم صهیونیستی توسط پارک محیط زیستی این کشور شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری قدس پرس، تجمع کنندگان با اشاره به اینکه منطقه الاغوار به دلیل برخورداری از آب و هوای گرمسیری و زمین‌های حاصلخیز، حکم سبد غذایی برای اردن را دارد، تاکید کردند که هدف آنها، تلاش برای پایان دادن به نفوذ شاخه انجمن اسرائیلی اکوبیس در منطقه الاغوار است.

تجمع کنندگان اردنی همچنین اعلام کردند در شرایطی که تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد، لازم است دفتر این انجمن صهیونیستی در اردن بسته شود و دولت اردن به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ارسال کالاهای اساسی اعم از مواد غذایی، سبزی و میوه برای این رژیم از طریق پل هوایی پایان دهد.

شرکت کنندگان در این تجمع همچنین پلاکاردهایی در محکومیت هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با خود حمل می کردند.

«عبدالفتاح الکیلانی» رئیس انجمن ملی حمایت از مقاومت در اردن در این باره گفت: همه مصادیق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می کنیم.

الکیلانی افزود: رژیم صهیونیستی نه تنها با تجاوز آشکار، فلسطین را هدف قرار داده است، بلکه درصدد حمله به خاک همه کشورهای عربی و در رأس آنها اردن است.

رئیس این انجمن خاطرنشان کرد: حمایت از مقاومت تنها راه دفاع از اردن و همه کشورهای عربی است زیرا دشمن صهیونیستی همه کشورهای عربی را هدف قرار داده است.

لازم به ذکر است که پارک محیط زیستی اردن در حال حاضر توسط یک انجمن محلی ثبت شده در اردن تحت عنوان «انجمن حمایت از خاک و محیط زیست» مدیریت می شود که شعبه اردنی انجمن اسرائیلی اکوبیس است که از موضوع محیط زیست برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی بهره برداری می کند.

هدف این انجمن، جذب جوانان اردنی و فلسطینی برای پیوستن به برنامه های محیط زیستی و کارگاه های مشترک با انجمن ها و گروه های صهیونیستی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha