استاندار خراسان رضوی: امیدآفرینی از مولفه‌های حضور حداکثری انتخابات است+فیلم

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: امید آفرینی به عنوان یک مولفه مهم در حضور حداکثری مردم در انتخابات محسوب می شود و رسانه برای رسیدن به این مهم نقش برجسته ای دارند.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در "استودیو انتخابات" استانداری خراسان رضوی افزود: رسانه‌ها، خبرنگاران و همه کسانی که در زمینه انتخابات و اطلاع رسانی به مردم درحال تلاش هستند مهمترین راهبر در بین چهار راهبرد اعلامی مقام معظم رهبری شامل مشارکت ،امنیت ،رقابت و سلامت هستند.

وی گفت: یک موضوع بسیار مهم در این زمینه فعالیت رسانه ها قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات است که به مردم اطلاع رسانی می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی بر دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: ترفندها و شیطنت های معاندان نظام باید برای مردم بیان شود.

نظری همچنین گفت: استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی به همت روابط عمومی استانداری و مشارکت همه دستگاه ها، رسانه ها و خبرنگاران راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: مسوولان حوزه‌ های مختلف در اینجا حاضر و اطلاعات حوزه های خود را با مردم در میان می‌گذارند ،امیدوار هستیم این گستردگی جبهه رسانه باعث اطلاع رسانی بیشتر و افزایش حضور مردم در پای صندوق های رأی شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۶ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی، ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha