ایرنا بازوی تبیین رسانه‌ای عمران و آبادانی آذربایجان‌غربی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه، عمران و آبادانی برگرفته از کار تیمی و یک عملیات گروهی است که رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی بازوی تبیین عملکردی این بخش را برعهده دارد و اقدامات بسیار خوبی نیز در این خصوص در استان شاهد بوده ایم.

سیدمحسن حمزه‌لو روز چهارشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در ارومیه افزود: روند رو به توسعه ای را در حوزه راه و جاده آذربایجان غربی شاهد هستیم و این استان به کارگاه‌ بزرگ عمرانی تبدیل شده است که ایرنا به خوبی توانسته در این مسیر توسعه همراه و بازوی تبیین رسانه‌ای کارهای عمرانی باشد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اقدام عمرانی در جاده های آذربایجان غربی در دست انجام بوده و بیش از ۴۰ کارگاه در استان هم اکنون فعالیت دارد.

وی با تاکید بر لزوم حرکت مجموعه کاری خود بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم ادامه داد: توسعه تمامی زیرساخت‌های پیشرفت استان در حال حاضر در دستور کار راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است و از این رو تعداد پروژه‌های عمرانی بسیار بالاست.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تبیین عملکرد دولت اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیش از ۳۵۰ خبر تولیدی و پوششی و گزارش‌های مختص بخش عمران در استان توانسته نقش خود را در تبیین عملکردی این اداره کل به خوبی ایفا کند.

حمزه لو با استقبال از نقد واقع‌بینانه رسانه‌ها درخصوص عملکرد حوزه راه و شهرسازی گفت: ظرفیت رسانه ای در آذربایجان غربی بسیار بالاست که در این راستا می توان از نقدهای منصفانه، واقع بینانه و با نگاه توسعه ای استان بیش از پیش استفاده کرد.

ایرنا بازوی تبیین رسانه‌ای عمران و آبادانی آذربایجان‌غربی است

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی هم در این دیدار با اشاره به جایگاه اداره کل راه و شهرسازی در ایجاد توسعه زیرساختی استان اظهار کرد: ایرنا با هدف تبیین دستاوردها و ایجاد امید در جامعه در اطلاع رسانی بخش عمرانی فعال بوده و همه توان خود را در این خصوص به کار گرفته است.

صابر چهرقانی با تاکید بر اهتمام ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و منویات دولت سیزدهم برای تبیین دستاوردها افزود: حوزه راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سال های اخیر به ویژه ۲ سال گذشته، توسعه بسیار قابل توجهی در همه بخش ها داشته که به خوبی توسط رسانه‌ها از جمله ایرنا پوشش داده شده و همین امر در ارتقای شاخص‌های امید آفرینی اجتماعی اثرگذار بوده است.

وی افزود: در این برهه نیز که در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، اهتمام ویژه ای در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی شکل گرفته تا دستاوردهای نظام به صورت واقعی تبیین شده و در اختیار مردم قرار گیرد که در این خصوص دست یاری به همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مسوول و خدمات رسان برای اطلاع رسانی اقدامات، عملکردها و دستاوردها دراز می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha