معاون استاندار: ۲ هزارو ۷۰۰ خودرو برای روز انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد نیاز است

یاسوج- ایرنا- معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ هزارو ۷۰۰ خودرو برای روز انتخابات در استان نیاز است و می طلبد اقدامات لازم برای تامین این خودروها از سوی همه نهادها و دستگاه های مختلف اجرایی استان اعم از دولتی و بخش خصوصی انجام شود.

به گزارش روز چهارشنبه استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند در نشست کمیته پشتیبانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان چرام، اظهار کرد: ۴۵۰ دستگاه خودرو اداری، ۳۰۰ دستگاه توسط شرکت نفت گچساران و یکهزار و ۹۰۰ دستگاه باقی مانده را باید هر چه سریعتر تامین کنیم‌.

وی افزود: استاندار استان دستور داده که برای شعب سیار و در جهت برقراری امنیت مینی بوس تامین شود.

پیوند تصریح کرد: فراهم کردن زمینه انتخابات پرشور که دغدغه رهبری و از ضروریات ایران اسلامی بوده وظیفه همگانی است.

معاون توسعه منابع استانداری اظهار کرد: اگر انتخابات پرشوری داشته باشیم بخش وسیعی از تهدیدات دشمن که متوجه سفره مردم، امنیت، عزت و آبروی مملکت است نقش بر آب خواهد شد و بدون تردید آینده خوبی برای ایران اسلامی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: از سوی دیگر مشارکت پایین موجب امیدواری دشمن به انجام فتنه ها و توطئه ها و همچنین تصمیمات بین المللی علیه ایران اسلامی خواهد بود بنابراین همه برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت بالا تلاش کنند.

پیوند با بیان اینکه پیش بینی می شود مشارکت مردم استان در انتخابات بالا باشد، گفت: هر فردی را که مردم انتخاب کردند مورد تایید همه بوده و نماینده تمام افراد است.

معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه بویراحمد افزود: آنچه مهم است ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مراقبت از این شور و نشاط است که مبادا تلخ شود.

وی ادامه داد: تلاش همه نیروهای نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات در کمال سلامت و آرامش است، دشمن تلاش کرد که در ۲۲ بهمن ناامنی ایجاد کند که با تلاش های نیروهای امنیتی و انتظامی این نقشه شوم نقش بر آب شد ومقام معظم رهبری از تلاش نیروهای امنیتی به واسطه تامین امنیت ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

پیوند عنوان کرد: انتخابات بخش وسیعی دارد که یکی از آنها حوزه پشتیبانی است و کوتاهی در این مسیر اصل مسیر انتخابات را دچار حاشیه می کند.

معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در چرام تدابیر لازم در حوزه پشتیبانی اندیشیده شده است و چشم انداز خوب انتخاباتی در این شهر پیش بینی شده است.

وی گفت: فرماندار چرام نباید در روز انتخابات دغدغه پشتیبانی انتخابات را داشته باشد که برنامه ریزی کردیم علاوه بر اینکه نیازها تامین شود هزینه های کمتری به بیت المال وارد شود.

پیوند ادامه داد: نقاط فاقد آنتن دهی در چرام شناسایی و رفع می شود و پیش بینی می کنیم کمبودی در شهرستان چرام نداشته باشیم.

به گزارش ایرنا، افزون بر ۵۲۰ هزار نفر رای دهنده در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت، و کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده وجود دارند که ۳۲ هزار نفر از آن ها رای اولی هستند.

در مجموع ۱۰۴ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان به رقابت می پردازند که ۳۳ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و ۳۳ نفر کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha