مردم انتخاب افراد اصلح را برای کرسی قانون‌گذاری فراموش نکنند

تهران - ایرنا - سخنگوی قوه قضاییه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پیش زمینه انتخاباتی پر شور دانست و تاکید کرد: مردم انتخاب افراد شایسته و اصلح را برای کرسی قانون‌گذاری فراموش نکنند.

مسعود ستایشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور میلیونی مردم نشان داد که ملت ما همواره پای آرمان‌های خود ایستاده است و هیچ چیزی خدشه‌ای به این آرمان‌ها وارد نخواهد کرد.

به گفته او، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گواهی بر مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخاباتی پرشور است و برای تمامی ما شرکت در انتخابات تکلیف محسوب می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه بر انتخاب شایسته تاکید کرد و افزود: مردم انتخاب افراد اصلح را فراموش نکنند زیرا در این صورت است که نهاد قانونگذار قوی و دنبال کننده حقوق مردم همراه با تخصص و صلاحیت ایجاد خواهد شد.

ستایشی بر انتخاب افراد متدین، متعهد، خدا ترس و آماده به خدمت برای کرسی‌های نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: تخصص باید با تعهد و توجه به خواست الهی باشد تا در امر قانونگذاری برای مردم مسلمان و نظام اسلامی صالح‌ترین قوانین وضع شود.

مردم انتخاب افراد اصلح را برای کرسی قانون‌گذاری فراموش نکنند

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس (۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله) برگزار خواهد شد همچنین مجلس خبرگان رهبری ۸۸ کرسی دارد و از این تعداد، ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان به استان تهران اختصاص دارد.

سید محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق و رأی دادن در انتخابات یازدهم اسفند هستند و از این تعداد ۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزار مرد و ۱۳۳ نفر و ۳۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۶۵ نفر زن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha