چهار هزار و ۲۷۷ مسافر از فرودگاه اراک جابجا شد+فیلم

اراک - ایرنا - سرپرست فرودگاه شهدای اراک گفت: چهار هزار و ۲۷۷ مسافر در سال جاری با ۱۰۶ پرواز داخلی و خارجی از این فرودگاه جابجا شدند.

«علی‌محمد طاهری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۳ پرواز از این تعداد، ورودی و به همین میزان هم پرواز خروجی در فرودگاه اراک ثبت شد.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۷۸ مسافر امسال وارد استان شدند و ۲ هزار و ۱۹۹ مسافر نیز با خط هوایی از استان خارج شدند.

سرپرست فرودگاه شهدای اراک گفت: ۲۸ هزار و ۹۳۱ کیلوگرم بار در سال جاری توسط فرودگاه اراک جابجا شد که شامل ۱۹ هزار و ۳۵۷ کیلوگرم بار وارده و ۹ هزار و ۵۷۴ کیلو گرم بار خارج شده است.

طاهری نام شرکت های هواپیمایی را آساجت، آتا ایر و پارس ایر عنوان کرد و ادامه داد: اکنون فرودگاه شهدای اراک روزهای یکشنبه برای عسلویه پرواز دارد و آمادگی برای برقراری پروازهای داخلی و عتبات در تمامی ساعات شبانه روز در فرودگاه شهدای اراک در دستور کار است.

تمدید مجوز ارائه خدمات فرودگاهی در فرودگاه شهدای اراک

سرپرست فرودگاه شهدای اراک بیان کرد: سازمان هواپیمایی کشوری با استناد به دستورالعمل ۶۰۰۹ CAD این سازمان، ارایه خدمات فرودگاهی در فرودگاه شهدای اراک را به مدت ۹ ماه تمدید کرد.

طاهری افزود: لازم به ذکر است، فرودگاه شهدای اراک تنها فرودگاهی است که در کشور مجوز ارایه خدمات فرودگاهی را دارد و به صورت برنامه‌ای پذیرای پرواز مسافری به مسیر عسلویه است.

وی بیان کرد: بیمه نامه مسئولیت با پیگیری‌های صورت گرفته محقق شد و این فرودگاه آمادگی برقراری پروازهای مستقیم عتبات، مشهد مقدس، کیش و دیگر شهرها را در هر ساعت از شبانه روز دارد.

فرودگاه اراک با داشتن سه‌هزار و ۷۰۰ متر طول باند و ترمینال ۲ منظوره قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی با هواپیماهای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ را در تمام طول شبانه‌روز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha