فرماندار تربت جام: فضای انتخابات پر شوری در تربت جام حاکم است

مشهد - ایرنا - فرماندار تربت جام گفت: فضای انتخاباتی در این شهرستان خوب و پر شور بوده که نوید دهنده مشارکت قوی در ۱۱ اسفند است.

به گزارش ایرنا، حسین جمشیدی روز چهارشنبه در استدیو انتخابات خراسان رضوی افزود: حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، صالح آباد و باخرز یک حوزه انتخابیه هستند که هر چهار شهرستان مرزی و تلفیقی اند.

وی ادامه داد: فعالیت ها در این شهرستان برای تحقق راهبردهای اعلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات از همان زمان در دستور کار قرار گرفت و هیات‌های اجرایی انتخابات برابر روزشمار وزارت کشور تشکیل شد.

فرماندار تربت جام اشاره کرد: جشن تکلیف سیاسی یک هزار و ۵۴۰ رای اولی به اتفاق به اتفاق پدر و مادرهای شان در مصلی شهرستان برگزار شد.

جمشیدی بیان کرد: شهرستان تربت جام ۲۶۱ هزار نفر جمعیت دارد که ۶۰ درصد واحد شرایط رای دهی هستند و مردم بنا به وظیفه فردی اجتماعی در حوزه مشارکت در انتخابات شرکت خواهند کرد و ما هم باید زمینه ساز مشارکت حداکثری باشیم.

فرماندار تربت جام: فضای انتخابات پر شوری در تربت جام حاکم است

وی افزود: ۶۳ نفر در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که در مرحله قطعی به ۴۴ نفر رسید و در نهایت ۳۱ نفر از نامزدهای ثبت نام کننده تایید صلاحیت شده و در گردونه رقابت هستند.

فرماندار تربت جام گفت: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم از تشیع و هم اهل تسنن و همه طیف‌های سیاسی هستند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: ۱۳۹ شعبه اخذ رای با نزدیک به ۴ هزار نفر اعضای هیات های اجرایی و نظارت خواهیم داشت که ۸۲ شعبه شهری و ۵۷ روستایی است و از مجموع این شعب، ۴۹ شعبه سیار و ۹۰ شعبه ثابت خواهد بود.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی حضور بالای ۷۵ درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در پای صندوق های رای شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha