رئیس انجمن سپک تاکرا: مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا در ایران برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس انجمن سپک تاکرا و کراسفیت توضیحاتی در خصوص برنامه‌های این انجمن ها ارائه کرد و گفت: تاکنون میزبان رقابت‌های مهمی نبودیم اما به زودی میزبان رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در سپک تاکرا خواهیم بود.

سهراب آزاد با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران توضیحاتی را در خصوص برنامه های این انجمن به خبرنگاران این خبرگزاری ارائه کرد.

وی در این گفت‌وگو با بیان اینکه اهدافی که برای سال ۱۴۰۲ طراحی شده، در حال انجام است، اظهار داشت: تمام برنامه‌های تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ را در آموزش، توسعه، مسابقات و لیگ را در بخش آقایان و بانوان انجام دادیم. برای سال آینده مهم‌ترین برنامه‌های شروع لیگ ۲ نفره بانوان و مسابقات پاراکراسفیت است.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم این انجمن تجلیل از خانواده‌ کراسفیت است که زحمت زیادی را در راه تحقق برنامه‌های این ورزش کشیدند.

آزاد با بیان اینکه توسعه کراسفیت از اولویت‌های انجمن است، افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما آیین‌نامه باشگاه‌ها است که اگر در وزارت ورزش تصویب آن را بگیریم، ۵ هزار باشگاه کراسفیت کشور ایجاد می‌شود و این رشته می‌تواند در ایران تحول ایجاد کند. کراسفیت قابلیت اجرا در رشته‌های دیگر را دارد البته ما این کار را نکردیم اما می‌بینیم که دیگر ورزشکاران نیز از تمرینات ما استفاده می‌کنند.

رئیس انجمن کراسفیت گفت: تاکنون میزبانی مهمی در این رشته به ایران داده نشده است. ما موفق شدیم برای اولین بار مجوز میزبانی بازی‌های آسیایی زیر ۲۳ سال آقایان را کسب کنیم. اعزام‌هایی نیز در دستور کار است که اردیبهشت‌ماه ورزشکاران ما به جام جهانی مالزی می‌روند. شاید در جمع ۶ تیم برتر جهان و آسیا نباشیم اما در بین ۱۰ تیم جایگاه داریم.

آزاد در پایان اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشور سپک‌تاکرا به‌زودی شروع خواهد شد و ۱۰ تیم در آن حضور دارند. این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha