فرماندار مهاباد: کاندیداها برنامه‌های عملی خود را بیان کنند

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: کاندیداها به بیان عملکرد و برنامه های خود پرداخته و از توهین و تخریب سایر رقبا پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در نشست با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مهاباد افزود: افرادی که از طرف شورای نگهبان صلاحیت آنان تایید شده و کاندیدا شده اند، برای ما قابل احترام بوده و از حقوق مساوی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ ارزش های رقابتی اضافه کرد: افراد تایید صلاحیت شده از بیان وعده های غیر واقعی و نشدنی که موجب یاس و نا امیدی مردم خواهد شد، بپرهیزند.

فرماندار مهاباد ادامه داد: رقابت‌های انتخاباتی باید رقابتی سالم باشند و نامزدهای انتخاباتی باید اعضای ستادهای تبلیغاتی خود را توجیه کنند تا در رقابت‌ها اخلاق را در دستور کار داشته باشند.

عباسی اظهار کرد: رویکرد رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات مبتنی بر چهار مولفه «سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت» است که نهایت تلاش خود را در راستای تحقق این مهم و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه شرایط برای یک رقابت سالم، بانشاط و آگاهانه در مهاباد فراهم است، گفت: انتخابات همواره با حضور پرشور مردم و در یک فضای سالم و رقابتی برگزار شده که مایه مباهات و افتخار است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha