۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبر: 85394083
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

گچساران- ایرنا- فرمانده انتظامی گچساران گفت: هفت میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ارسلان خادمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پاسگاه انتظامی آبشیرین این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور گچساران به دیلم ایست و بازرسی دایر کردند.

وی بیان کرد: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به پنج دستگاه خودروی شامل یک دستگاه خودروی وانت پراید، ۲ خودروی وانت مزدا، ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مشکوک و آنها را متوقف کردند .

خادمیان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ها ۲ هزارو ۲۰۰ عدد انواع لوازم آشپزخانه، چهار دستگاه کولر گازی دو تیکه، ۱۶ هزارو ۵۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

وی ابراز کرد: در این راستا رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

خادمیان با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، از اولویت های پلیس گچساران است گفت: اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان نا امن خواهد کرد.

وی اظهار کرد: گچساران به دلیل قرار گرفتن در مسیر بنادر جنوبی به مرکز کشور از موقعیت خاصی برخوردار است.

خادمیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha