مهدی‌پور: دشمن بدنبال خاموشی صدای آزادی‌خواهان فلسطین است

تهران- ایرنا - معاون امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از میدان جنگ رسانه‌ای را در اختیار دشمن دانست و با تاکید بر نباید این میدان را ترک کنیم، گفت: دشمن بدنبال مسدودسازی، خفه کردن و خاموشی صدای آزادی‌خواهان فلسطین است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، نمایشگاه رسانه‌های ایران روز چهارشنبه میزبان برگزاری نشست ویژه «بررسی عملیات‌های رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در طوفان‌الاقصی و بررسی مسدودشدن حساب اینستاگرام پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» با حضور کارشناسان رسانه از جمله مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد صرفی سردبیر روزنامه‌ی انگلیسی‌ زبان تهران‌ تایمز بود.

حساب‌های انگلیسی و فارسی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ایدر شبکه اجتماعی اینستاگرام روز پنجشنبه ۱۹ بهمن، از سوی شرکت «متا» حذف شدند.

حساب فارسی آیت الله خامنه ای در اینستاگرام بیش از پنج میلیون و ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده و حساب انگلیسی او بیش از ۲۰۴ هزار دنبال‌کننده داشت.

یک سخنگوی متا در این ارتباط مدعی شده بود: «ما این حساب‌ها را به دلیل نقض مکرر خط مشی‌مان در ارتباط با سازمان‌ها و افراد خطرناک حذف کرده‌ایم.»

فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست در سخنانی با بیان اینکه، به نظرم از سه منظر باید به این مساله نگاه کرد افزود: بخش نخست مربوط به عملیات و واقعه مهم و تاریخ ساز طوفان الاقصی است که ۱۹ مهرماه هنگامی با این واقعه از سوی رهبران حماس در غزه روبه رو شدیم.

مهدی‌پور: دشمن بدنبال خاموشی صدای آزادی‌خواهان فلسطین است

مهدی پور افزود: رژیم صهیونیستی با شکستی که در میدان نظامی خورد روشن بود که بالاخره با یک فاصله زمانی سعی می‌کند خود را بازیابی و از همه کسانی که در این مسیر مردم فلسطین را همراهی کردند و این آگاهی را ایجاد کردند انتقام گیرد.

وی ادامه داد: آن چیزی که برای رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده بود دیگر هویت این رژیم نبود بلکه حیات این رژیم زیرسوال رفته است. بنابراین برای بقا خود می جنگند و روشن بود در پی انتقام و تخریب همه کسانی باشد که از آرمان فلسطین دفاع و حمایت کرده اند و مانع از گسترش آگاهی در جهان شود.

معاون رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار کرد: ضمن اینکه ما با یک پدیده غیرمنتظره روبرو نبودیم کما اینکه مجموعه ای از اقدامات ایضایی در کشور خودمان و منطقه از جمله ترور رهبران جهادی در منطقه را در این مدت از طرف رژیم صهیونیستی برای محدودسازی آگاهی رسانی جهانی شاهد بودیم.

وی افزود: نکته دوم اینکه چندسالی است که ما با این پدیده برخورد خشن دیکتاتوری و بی سابقه شرکت های پلتفرمی چندملیتی آشنا هستیم به طوریکه این شرکت‌ها چند سال پیش تصمیم گرفتند یک آپ را از گوشی ایرانی‌ها حذف کنند یا بواسطه یک پیام رسان دیگر مجموعه اقداماتی را علیه امنیت ملی کشورمان انجام دهند.

مهدی پور همچنین با بیان اینکه، ما در یک موقعیت جنگی قرار داریم گفت: جنگ نرم جنگی است به مثابه بازتولید همه سطوح جنگ سخت در حوزه روان، ذهن و عینیتی که برای افراد پدیدار می شود و دنیا نیز دنیای بازبینایی است.

وی گفت:حالا این اتفاق که برای دسترسی سایت پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای بر یکی از پلتفرم‌ها افتاده است به معنای پایان این جنگ نیست و ما در یک جنگی حضور پیدا کردیم که دشمن ما بخشی از این زمین در اختیار اوست اما آیا به دلیل این مساله باید زمین را ترک کرد؟ یا باید در زمین باقی بمانیم.

مهدی‌پور: دشمن بدنبال خاموشی صدای آزادی‌خواهان فلسطین است

معاون امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، مسدود کردن صفحه مجازی سایت KHAMENEI.IR در یکی از بسترهای مجازی را اتفاقی بی سابقه دانست و گفت:به طور حتم از بانیان و متولیان این بسترها که بخشی از آنها شخصیت‌های ضدایرانی و حتی ایرانی‌های ضدملی هستند اینگونه اقدامات و چنین انتقام گیری بر می‌آمد.

وی در ادامه تاکید کرد: آنچه برای ما تکلیف ایجاد می‌کند و باید برای آن فکر کنیم و آنرا توسعه دهیم، فعال سازی همه ظرفیت های موجودی است که می‌توان در حوزه اطلاع رسانی بکار گرفت و اینکه نباید زمین را ترک کنیم چرا که آنها بدنبال مسدودسازی، خفه کردن و خاموش کردن صدای آزادی بخشی نسبت به آرمان فلسطین هستند نسبت به کاری که امام راحل و حاج قاسم سلیمانی کرد انها اسم حاج قاسم را هم به همین علت حذف کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha