حضور پررنگ در انتخابات پاسخ قاطع به دشمنان است/ دشمن نمی‌خواهد ایران سربلند و قوی باشد

شیراز - ایرنا - داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان فارس با بیان اینکه دشمن تاریخی‌ترین تحریم‌ها را علیه کشور ما اعمال کرد ولی مردم مقتدرانه ایستاده‌اند افزود: شرکت گسترده در انتخابات پاسخی قاطع به دشمنان است که به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پیروزمند روز چهارشنبه در جمع طلاب شهرستان جهرم افزود :انگیزه حضور ما در این عرصه اهمیت و تقویت رهبری است‌ چرا که آینده کشور ما مرهون رهبری مقتدر است و کشور ما به واسطه حضور و وجود رهبری از ورطه های مختلف به سلامت عبور کرد.

این داوطلب نمایندگی خبرگان گفت : شعار انتخاباتی نمایان‌گر انگیزه و جهت‌گیری اصلی اشخاص است. شعار ما «تحول در حکمرانی ولایی» است. این موضوع با جریان التقاط که در کشور شکل گرفته بیشتر اهمیت می‌یابد. جریان التقاط مانع از تحقق منویات رهبری است، برای رفع این موانع باید تفکر حکمرانی ولایی تحقق یاید و خبرگان بستری برای تحقق این آرمان و ایده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پیروزمند ادامه داد :انتخابات عرصه حضور با شکوه مردم فارس است، بنده هم به توفیق الهی مورد اعتماد بزرگان این استان هستم. در فهرست‌ها هم حضور دارم و آرزوی موفقیت برای سایر عزیزان هم دارم.

وی یاد آور شد :خبرگان دوره های گذشته برای نظارت سازوکارهایی داشته است. البته نظارت پیچیدگی‌ها و ظرافت هایی دارد. نقاط ابهام در نظارت خبرگان باید رفع شود. روشن است که خبرگان نباید در همه عزل و نصب‌های رهبری و موضع گیری‌های رهبری نظارت و قضاوت کند و این شکل ارزیابی امکان پذیر نیست و درست هم نیست.
در این نشست طلاب علوم دینی پرسش‌هایی مطرح کردند و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا پیروزمند پاسخگوی طلاب بود.

دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱اسفند بطور همزمان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha