شورای وحدت استان مرکزی حمایت خود را از هفت نامزد مجلس و ۲ نامزد خبرگان رهبری اعلام کرد

اراک - ایرنا - قایم مقام شورای وحدت استان مرکزی و دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی گفت: حمایت این شورا پس از بررسی و ارزیابی تخصصی از هفت نامزد انتخابات مجلس و ۲ نامزد خبرگان رهبری است.

به گزارش ایرنا، رضا عزیزآبادی چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران در اراک، افزود: شورای وحدت برای حمایت از نامزدهای مورد نظر خود ۱۱ جلسه مصاحبه بر اساس ۱۰۰ شاخص برگزار کرد و از گزینه‌های مختلف ۳۰ نفر را مورد ارزیابی قرار داد.

وی بیان کرد: شورای وحدت استان مرکزی از بین ۳۰ نفر ارزیابی شده، هفت نفر را در ۶ حوزه انتخاباتی انتخاب کرد.

قایم مقام شورای وحدت استان مرکزی و دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی ادامه داد: سایر افراد هم که در این شورا ارزیابی شدند، اصلح هستند اما تلاش شد تا افراد اصلح‌تر انتخاب شوند.

عزیزآبادی عنوان کرد: شورای وحدت حمایت خود را در حوزه خمین از علیرضا نظری، در حوزه اراک، کمیجان و خنداب از احمد آزاد و محمدحسن آصفری، در حوزه شازند، بهروز رحیمی، در حوزه تفرش، فراهان و آشتیان از ولی‌الله بیاتی، در حوزه دلیجان و محلات از غلامعلی یارمحمدی و در حوزه ساوه و زرندیه از علی اکبر کریمی اعلام کرده است.

وی گفت: شورای وحدت استان مرکزی در حمایت از نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری بر نظرات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز تمکین کرد و حمایت قاطع خود را از آیت‌الله محسن محمدی اراکی و آیت الله علی عباسی اعلام می‌کند.

قایم مقام شورای وحدت استان مرکزی و دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی افزود: این شورا برای افراد مورد حمایت خود و همه نامزدهای انتخاباتی که آبروی خود را کف دست گذاشته‌اند و برای شور و نشاط در انتخابات فعال شده‌اند، آروزی موفقیت دارد.

عزیزآبادی تصریح کرد: انتظار است منتخبان در مسیر منویات امام راحل و مقام معظم رهبری قدم بردارند و در مسیر کاهش مشکلات و معیشت مردم بیش از پیش تلاش کنند و در سیاست قانون‌گذاری که ماموریت اصلی آنها است، گام‌های موثری بردارند تا شاهد باشیم مشکلات اقتصادی و مباحث و مشکلات کشور به حداقل برسد.

وی گفت: ملت شهید پرور و مردم قدرشناس کشور و استان مرکزی همیشه در عرصه‌های سیاسی و مباحث اجتماعی پای کار هستند و حماسه‌آفرینی آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال جای تقدیر دارد.

قایم مقام شورای وحدت استان مرکزی و دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی ادامه داد: این حضور پرشور و حماسی تیری زهرناک و سهمگین بر چشمان دشمنان خارجی، داخلی و بدخواهان نظام بود و بر تمام شایعات، مبنی بر قهر مردم با صندوق‌های رای خاتمه داد.

عزیزآبادی اظهار کرد: بطور قطع حضوری مردم در انتخابات پیش‌رو، پرشورتر و بانشاط‌تر از قبل است و موجب خشنودی قلب امام زمان(عج)، رهبری معظم و ملت بزرگ ایران اسلامی، بویژه خانواده عزیز شهدا خواهد شد.

وی گفت: فضای سیاسی که در جامعه و جهان وجود دارد، شاید شاخص‌ترین و حساس‌ترین دوره از انتخابات ۴۵ سال گذشته است و با توجه به لشکرکشی آمریکا و ورود به خلیج فارس به قصد تاثیرگذاشتن بر اقتصاد، معیشت و سفره مردم، می‌طلبد که مردم، احزاب، تشکل‌ها و اصحاب رسانه که ماموریت ویژه دارند، بحث مشارکت گسترده را با جدیت دنبال کنند.

قایم مقام شورای وحدت استان مرکزی و دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی ادامه داد: چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات با جدیت دنبال می‌شود.

عزیزآبادی گفت: ۲ ماه است که در هر هفته رهبر معظم انقلاب با مسئولان و مردم صحبت دارند که نشان از حساسیت موضوع است.

وی بیان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات ۱۱ اسفندماه تمام شایعات شکل گرفته را، نقش بر آب می‌کنند.

قایم مقام شورای وحدت استان مرکزی و دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: شورای وحدت متشکل از ۳۲ حزب استانی است و ابتدا مجمع اندیشه وحدت اسلامی همایشی را با حضور حدود ۳۰۰ نفر از شاخصین برگزار کرد که استقبال خوبی به عمل آمد و بر اساس آن جلساتی در مرکز شورای وحدت در تهران برگزار شد.

عزیزآبادی گفت: بعد از ابلاغ فعالیت شورای وحدت و تشدد کاندیدها که ۲ برابر قبل بود، کار مشکلی بود که از حضور اکثر افراد در دفتر بهره‌گیری شود و بر اساس سیاستگذاری شورای وحدت، توانستیم دعوت از کاندیداهای مطرح داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ماموریت اصلی حضور حداکثری و برقراری شور و نشاط انتخاباتی در جامعه است.

قایم مقام شورای وحدت استان مرکزی و دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی افزود: در کنار برگزاری این جلسات بدون اینکه به شخص خاصی فکر شود، یک تیم ارزیابی و گزینش نامزدهای اصلح‌تر انتخاب شد که متشکل از سه نفر از روسای دانشگاه‌ها و چهار نفر اساتید دانشگاه و یک نفر روحانی معتمد استان و شخصی هم به عنوان نماینده شورای وحدت و مجمع اندیشه که از خوش‌نامان بود، انتخاب شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha