۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85394452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری اجتماع منتظران ظهور در ۲۷ کشور برنامه‌ریزی شده است

مشهد-ایرنا- مسئول ستاد مردمی برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: امسال بر اساس هماهنگی‌های انجام شده در ۲۷ کشور جهان اجتماع منتظران ظهور با آرم و نشان واحد و به صورت همزمان با ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، جانباز غلامحسین صفایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در مشهد افزود: امسال نوزدهمین اجتماع بزرگ منتظران ظهور ششم اسفند ماه ساعت ۸هشت صبح در مشهد در میدان شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: پوسترهای اجتماع علاوه بر زبان فارسی به زبان‌های عربی، ترکی و انگلیسی تهیه و برای کشورهای مختلف ارسال شده است.

برگزاری اجتماع منتظران ظهور در ۲۷ کشور برنامه‌ریزی شده است

مسوول ستاد مردمی برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: امسال برای اولین بار تصویر مبارک ۲۵۰ شهید ایران اسلامی که نام آنها مهدی است در اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

صفایی با بیان این که هماهنگی و همکاری آستان قدس رضوی در برنامه‌های اجتماع بسیار خوب بوده است افزود: تا روز برگزاری اجتماع در همه نمازها و برنامه‌های حرم مطهر رضوی و از طریق تلویزیون‌ها و تابلوهای اعلان برنامه در حرم در خصوص برگزاری اجتماع، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی انجام شده امسال در روز نیمه شعبان استفاده از اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی و قطار شهری در مشهد رایگان خواهد بود.

مسوول ستاد مردمی برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: سخنران عرصه میدان شهدای مشهد در سالروز ولادت امام زمان(عج)، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha